اعضای جدید لیست خرید منچستر یونایتد برای خط دفاعی

اعضای جدید لیست خرید منچستر یونایتد برای خط دفاعی

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر یونایتد در ادامه جستجوی خود برای تقویت پست دفاع چپ، در حال مذاکره با ملوین بارد، مدافع نیس است.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ برای اولین پنجره نقل و انتقالاتی خود با حضور و نظارت شرکت INEOS به عنوان مالک مشترک جدید این باشگاه، آماده می‌شود و به مدافعان زیادی لینک شده است. هنوز تصمیمی قطعی درباره ماندن یا نماندن اریک تن هاگ در این باشگاه گرفته نشده است اما تیم استعدادیابی این باشگاه، به شدت مشغول گردهم آوری گزینه های مختلف برای جذب در تابستان پیش رو است، گزینه‌هایی که بتوانند در فصل جدید، به ایجاد تحول عظیم در این باشگاه کمک کنند. 

بارد در حال حاضر در تیم تحت مالکیت شرکت INEOS بازی می‌کند و در عملکرد بسیار خوب این تیم در فصل جاری لوشامپیونه تاثیر خوبی داشته است. به نقل از ایونینگ استاندارد، تماس‌هایی برای انتقال این بازیکن 23 ساله به اولدترافورد که ممکن است با دعوت شدن به تیم ملی فرانسه برای رقابت‌های یورو 2024، افزایش قیمت قابل توجهی نیز پیدا کند، برقرار شده است.

در همین حین، بر اساس گزارش رسانه تایمز، کیلمن، کاپیتان تیم ولورهمپتون، در لیست شیاطین سرخ برای تقویت پست دفاع مرکزی خود قرار دارد و ممکن است با توجه به نامشخص بودن آینده مگوایر و واران، راهی شهر منچستر شود.

2102