ستاره تراکتور مقابل سپاهان؛ پورحمیدی در سودای دستکش طلایی

ستاره تراکتور مقابل سپاهان؛ پورحمیدی در سودای دستکش طلایی

پایگاه خبری فوتبالی - حسین پورحمیدی یکی از بهترین بازیکنان دیشب دیدار تراکتور و سپاهان بود.

به گزارش فوتبالی، حسین پورحمیدی شاید درخشان‌ترین ستاره تراکتور در شب تساوی بدون گل در برابر دیدگان ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار امام(ره) بود. دروازه‌بانی که وظیفه خود را به درستی و به نحو احسن انجام داد و اشتباهی نداشت تا سیزدهمین کلین‌شیت خود را به دست بیاورد.

دروازه‌بان تی‌تی‌ها چندین موقعیت مسلّم گلزنی را از سپاهانی‌ها گرفت که شاید بارزترین آن‌ها صحنه تک به تک شدن رضا اسدی با دروازه تراکتور بود که پورحمیدی با اقدامی به‌موقع مانع اجازه باز شدن دروازه‌اش را نداد. نجات دروازه‌ای که باعث تشویق شدید پورحمیدی توسط هواداران حاضر شد و این تشویق به قدری بود که پورحمیدی حین مسابقه مجبور به واکنش هم شد و برای پرشورها دست تکان می‌داد.

دروازه‌بان جوان قرمزها که در اردوی اخیر تیم ملی هم توسط امیر قلعه‌نویی دعوت شده بود، سیزدهمین کلین‌شیت خود را ثبت کرد تا در کنار سیدحسین حسینی به رقابت تنگاتنگ خود برای رسیدن به دستکش طلایی مسابقات ادامه دهد و باید دید کار نیمه تمام خود که فصل گذشته باوجود درخشش، موفق به انجام آن نشد را می‌تواند این فصل به سرانجام برساند و برترین دروازه‌بان لیگ برتر از حیث کسب کلین‌شیت باشد یا نه.

1997