سرنوشت مدافعان بارسلونا چگونه رقم می‌خورد؟

سرنوشت مدافعان بارسلونا چگونه رقم می‌خورد؟

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا در فصل آینده مدافعان زیادی در اختیار خواهد داشت که هنوز شرایط آن‌ها مشخص نیست.

به گزارش فوتبالی، خط دفاعی بارسلونا پس از بازگشت مارک آندره ترشتگن و ظهور ستاره‌ای مثل پائو کوبارسی، نفس تازه‌ای گرفت. آن‌ها در پنج بازی قبلی خود در لالیگا هیچ گلی دریافت نکردند.

خط دفاعی بارسلونا فصل گذشته نیز بهترین خط دفاعی لالیگا و پنج لیگ معتبر اروپا بود و کاتالان‌ها توانستند به کمک همین ساختار تدافعی مستحکم پس از 3 فصل در لالیگا قهرمان شوند. آن‌ها حالا امید دارند با این خط دفاعی، در لیگ قهرمانان هم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.

برای فصل آینده اما باید چند مدافع از ترکیب بارسلونا خارج شوند، چرا که با بازگشت بازیکنان قرضی و همینطور اضافه شدن میکاییل فایه به تیم اصلی، تعداد مدافعان میانی این تیم بیشتر از حد انتظار خواهد بود.

به گزارش نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو، اینیگو مارتینز در پایان فصل از بارسلونا جدا می‌شود. این مدافع باسکی چپ‌پا در تابستان 2023 به صورت آزاد از اتلتیک بیلبائو جدا شد و به بارسلونا پیوست و عملکرد خوبی هم در ترکیب بلوگرانا از خود ارائه کرد.

در ادامه گزارش این نشریه آمده است که بعید است اریک گارسیا به بارسلونا بازگردد. این مدافع اسپانیایی در تابستان سال گذشته به صورت قرضی به خیرونا پیوست و توانست با دیگر تیم ایالت کاتالونیا تبدیل به شگفتی‌ساز این فصل لالیگا شود.

همچنین مدیران بارسلونا در نظر دارند تا کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی تیمشان که در حال حاضر در استون ویلا بازی می‌کند را به فروش برسانند. چادی ریاض، مدافع جوان بارسا که به صورت قرضی در رئال بتیس حضور دارد فعلا به بارسلونا برنمی‌گردد.

1428