لیزرهای اعصاب خردکن علیه زیبایی‌های یادگار (عکس)

لیزرهای اعصاب خردکن علیه زیبایی‌های یادگار (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- باوجود تذکرات بسیار باشگاه تراکتور باز هم دیروز عده‌ای در ورزشگاه یادگار امام از لیزر استفاده می‌کردند.

به گزارش فوتبالی، بازگشت لیزر به فوتبال ایران از بازی سال گذشته تراکتور و سپاهان در تبریز رقم خورد؛ جایی که تعداد زیادی نور سبز روی سر و صورت بازیکنان سپاهان انداخته می‌شد و در پایان مسابقه، پیام نیازمند به کنایه اظهار داشت که باید به چشم‌پزشک مراجعه کند.

همین موضوع باعث ناراحتی سپاهانی‌ها شده بود و مدیر این تیم پیش از انجام بازی در مصاحبه خود به آن اشاره داشت.‌ همچنین باشگاه تراکتور هم تاکید زیادی داشت که این اتفاق دوباره رخ ندهد و حتی صفحات هواداری تی‌تی‌ها هم چنین حرکتی را تقبیح کرده و خواستار برخورد با فرد لیزر انداز در طول مسابقه توسط خود هواداران بودند.

با این وجود با تصاویری که باشگاه سپاهان منتشر کرده، مشخص است که برخی افراد انگشت‌شمار بین طرفداران تراکتور باز هم اقدام به استفاده از لیزر کرده‌اند و هدف اصلی آن‌ها نیما میرزازاد، دروازه‌بان سپاهان بوده است.

هر چند این موضوع در مقایسه با بازی فصل گذشته به مراتب کمتر بود و رضا فتاحی مدیر طلایی‌پوشان هم ضمن گلایه بابت استفاده مجدد از لیزر، کاهش آن نسبت به پارسال را تایید کرد.

1997