گزارش ویژه/ نگاهی به پرسپولیسی هایی که در تیم ملی مصدوم شدند؛ این لیست آتش‌زا

گزارش ویژه/ نگاهی به پرسپولیسی هایی که در تیم ملی مصدوم شدند؛ این لیست آتش‌زا

پایگاه خبری فوتبالی- اظهار نظر پزشک باشگاه پرسپولیس در مورد مصدومیت دست بیرانوند در اردوی تیم‌ملی جرقه یک آتش سنگین را زد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی و باشگاه‌ها دو خط موازی هستند که گویا قرار نیست هیچ‌گاه به هم برسند و البته این دو خط همیشه مخالف!

 حالا این روزها گویا پرسپولیس و تیم‌ ملی در دورترین شرایط از هم به سر می‌برند. مصدومیت علیرضا بیرانوند در حساس‌ترین برهه لیگ، باز هم آتش این اختلاف را روشن کرده است.

آتشی که بعد از حضور امیر قلعه‌نویی با سابقه استقلالی بودن در میان هواداران پرسپولیس زبانه زده بود حالا با مصدومیت بیرانوند و وارد شدن باشگاه و کادر فنی این تیم شعله‌ورتر هم شده است.

تکذیب مصدومیت بیرانوند در تیم‌ ملی هم نتوانست این آتش را سرد کند و به خاطر حضور فشرده بیرانوند در تیم ملی و اردوها قطعا یکی از دلایل غیبت چند جلسه‌ای این دروازه‌بان در دروازه پرسپولیس خواهد بود.

البته پرسپولیسی‌ها معتقدند در سالی که گذشت ضربه‌های زیادی از تیم ملی خورده‌اند. ضررهایی که درنهایت یک قربانی به نام یحیی گل‌محمدی هم گرفت. مهم‌ترین ضربه را باید مرتضی پورعلی‌گنجی دانست. شماره 8 محبوب یحیی که برای کشاندنش به جمع قرمزها تلاش زیادی کرده بود اما با پاره شدن رباط صلیبی او در بازی تیم ملی رشته رویاهای یحیی و پرسپولیس هم پاره شد و این تیم در فاز دفاعی کمر راست نکرد.

در این یک سال علاوه بر پورعلی‌گنجی و بیرانوند که فارغ از دوری این بار مصدومیت‌های زیادی را در تیم ‌ملی متحمل شده می‌توان مهدی ترابی و وحید امیری را هم به لیست اضافه کرد. بازیکنانی که با مصدومیت و یا تشدید مصدومیت در اردوها و بازی‌های تیم ملی دوران نقاهت و دوری‌شان از پرسپولیس بیشتر شد و قرمزها دو وزنه فنی بزرگ خود را یا از دست دادند و یا آن‌‎ها را مصدوم و ناآماده در اختیار داشتند.

البته هواداران در این لیست یاسین سلمانی را هم اضافه کرده‌اند. بازیکن تیم امید که در بازی پرسپولیس بدون هیچ برخوردی رباط پاره کرد اما او که همزمان درگیر بازی‌های تیم امید و پرسپولیس بود و سفرهای پشت سر هم و بازی‌های فشرده را به خاطر تیم امید متحمل شد، یکی از دلایل نگاه بدبینانه هواداران پرسپولیس به تیم ملی است.

با توجه به این که پرسپولیس شماره دروازه بان جایگزین مطمئنی ندارد در صورتی که در غیاب بیرانوند اتفاقات بدی برای پرسپولیس رقم بخورد باید منتظر واکنش‌های شدیدتر هواداران و همچنین باشگاه به این قضیه بود و این دعوا وارد فاز جدیدی خواهد شد.

در هر حال مصدومیت شتری است که در خانه هر بازیکنی می خوابد و برخی اوقات این شتر در تیم ملی می خوابد و بعضی وقتها در باشگاه. اما هر چه هست پرسپولیس در این زمینه از همه باشگاهها بدشانس تر بوده است.

گزارش از سالار علیخواه 

4326