بارسلونا در اندیشه خرید هافبک اسپانیایی

بارسلونا در اندیشه خرید هافبک اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در جستجوی برای تقویت خط هافبک این تیم در فصل آینده است.

به گزارش فوتبالی، بارسا ها  به سراغ بازیکنان سوسیه داد رفته اند. اولین گزینه آنها، زوبیمندی بازیکن محبوب ژاوی بود اما قیمت بالای این بازیکن باعث می شود تا انتقالش غیرممکن باشد.

حالا موندودپورتیوو گزارش داده است که بارسایی ها شرایط خرید میکل مرینو را زیر نظر دارند. این هافبک تا سال 2025 با سوسیه داد قرارداد دارد. تیم باسکی تلاش کرده تا قرارداد مرینو را تمدید کند اما در حال حاضر به توافقی نرسیده اند. بارسا در نظر دارد که این بازیکن را با قیمتی معقول در همین تابستان بخرد چرا که اگر سوسیه داد حاضر به فروش او نشود، در تابستان 2025 رایگان از دستش می دهد. رقم فسخ قرارداد مرینو 60 میلیون یورو است اما شرایط خاص او باعث می شود تا قیمتش در تابستان 2024 خیلی کمتر باشد. 

بارسلونا از زمان جدایی بوسکتس به دنبال جانشین او می گردد. اوریول رومئو در تابستان گذشته از ژیرونا راهی بارسلونا شد که در شروع فصل، نمایش خوبی داشت و از بازیکنان کلیدی تیم ژاوی بود اما به تدریج کمرنگ تر شد. در واقع رومئو در حال حاضر در لیست فروش بارسلونا قرار دارد و بعید به نظر می رسد که فصل آینده هم در مونجوییک حضور داشته باشد مگر آن که مربی آینده بارسلونا روی او نظر مثبتی داشته باشد.

4125