دیدار مالکان جدید منچستر یونایتد با بازیکنان این تیم برای آغاز انقلاب در این باشگاه

دیدار مالکان جدید منچستر یونایتد با بازیکنان این تیم برای آغاز انقلاب در این باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی – سر دیو بریلزفورد، با بازیکنان منچستر یونایتد دیداری فردی ترتیب داده تا ‌آن‌ها را راجع به برنامه‌های شرکت INEOS، برای ایجاد یک انقلاب بزرگ در این باشگاه در جریان بگذارد.

به گزارش فوتبالی، بریلزفورد که پیشتر در میان افراد پشت پرده موفقیت تیم ملی دوچرخه سواری انگلستان حضور داشته است، سال‌هاست که به عنوان مشاور سر جیم راتکلیف در زمینه ورزش، در کنار این سرمایه دار بزرگ انگلیسی حضور دارد. او در سال 2021، به عنوان مدیر ورزشی شرکت INEOS، منتصب شد. 

بریلزفورد و راتکلیف، در ماه ژانویه، معارفه ای غیر رسمی با بازیکنان و کارکنان تیم مردان و زنان باشگاه منچستر یونایتد داشتند اما پس از حضور این شرکت در جمع سهام داران عمده این باشگاه در آن زمان، حالا ماموریت آن‌ها آغاز شده و به نقل از دیلی تلگراف،  هدف اصلی بریلزفورد از دیدار فردی با بازیکنان یونایتد، به اشتراک گذاشتن چشم اندازهای این شرکت برای باشگاه و درخواست برای بررسی و پرسش بازیکنان در این رابطه بوده است. این موضوع شامل برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت شرکت INEOS می‌شود و نشان دهنده قصد این شرکت برای ایجاد یک فرهنگ جدید در باشگاه است.

گفته شده که بازیکنان پس از برگزاری این جلسات، به آینده باشگاه امیدوار شده اند و نسبت به ارتباط گرفتن با مالکان و شفافیت درباره ساختارهای جدید خشنود هستند.

2102