فاصله یک قدمی شهرداری گرگان با فینال سوپرلیگ غرب آسیا

فاصله یک قدمی شهرداری گرگان با فینال سوپرلیگ غرب آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- تیم بسکتبال شهرداری گرگان با پیروزی برابر الشرطه عراق به فینال سوپرلیگ غرب آسیا راه پیدا خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین بازی خود از مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا در لیگ منطقه‌ای غرب آسیا، امشب (پنج‌شنبه - ۱۶ فروردین ۱۴۰۳) مهمان تیم الشرطه عراق است تا با برد در این دیدار، فینالیست شود.

مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا، به صورت سری دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف رو به روی خود را شکست دهد، برنده سری شده و راهی فینال این مسابقات می‌شود

در حال حاضر تیم شهرداری گرگان به لطف پیروزی قاطع خانگی با نتیجه ۱۰۲ - ۶۴، یک بر صفر از الشرطه پیش است. شاگردان مصطفی هاشمی در صورتی که امشب بازی دوم خود مقابل الشرطه را هم با پیروزی پشت سر بگذارند، راهی فینال سوپر لیگ غرب آسیا می‌شوند.

این بازی از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (پنجشنبه) به میزبانی سالن الشاعب بغداد برگزار می‌شود. حال باید دید شهرداری گرگان می‌تواند برای دومین فصل متوالی فینالیست این رقابت‌ها شود یا تکلیف معرفی فینالیست، به بازی سوم در تهران خواهد کشید.

در صورتی که سری مرحله نیمه‌نهایی به بازی سوم بکشد، شهرداری گرگان در تاریخ پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳، در سالن آزادی تهران میزبان الشرطه عراق خواهد بود.

در سمت دیگر جدول نیز تیم الریاضی لبنان مهمان ساجس لبنان است. الریاضی در بازی نخست که میزبان بود، با نتیجه نزدیک ۹۵ - ۹۲ به پیروزی رسید و اکنون با برد در این بازی خارج از خانه می‌تواند همانند شهرداری گرگان، برای دومین فصل متوالی فینالیست مسابقات سوپر لیگ غرب آسیا شود

1999