وضعیت ناامید کننده ستاره موردنظر رئال مادرید

وضعیت ناامید کننده ستاره موردنظر رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - لوتار ماتئوس اسطوره آلمانی معتقد است آلفونسو دیویس ستاره کانادایی بایرن مونیخ در چند ماه گذشته اصلاً عملکرد خوبی از خودش به جای نگذاشته است. 

به گزارش فوتبالی، تنها یک فصل از قرارداد آلفونسو دیویس با بایرن مونیخ باقی مانده و این مدافع چپ سرعتی تمایلی به تمدید قراردادش با باواریایی ها ندارد و گفته می شود رئال مادرید با این ستاره در تماس است تا او را در تابستان به سانتیاگو برنابئو بیاورد.

اما دیویس همچون بایرن مونیخ در سال جدید میلادی اصلاً عملکرد قابل قبولی ارائه نداده است و آن ها دیگر امیدی به قهرمانی در بوندس لیگا ندارند. ماتئوس درباره دیویس گفت: "آلفونسو دیویس سایه ای از خودش است، وضعیت ذهنی آشفته ای دارد. در چند ماه گذشته دلایلی شخصی برای عملکرد بدش داشته است. او و ایجنتش مذاکراتی با سران بایرن داشته اند که موفقیت آمیز نبوده است. یک مربی باید حواسش به بازیکنانش باشد و در برخی از زمان ها در خارج از زمین با آن ها صبحتی دوستانه داشته باشند. من می دانم کسانی همچون اولی هوینس، یوپ هاینکس، اوتمار هیتسفیلد و ادو لاتک چنین کاری انجام می دادند. 

بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف آرسنال برود. تنها شانس آن ها برای کسب جام در این فصل، لیگ قهرمانان اروپاست. 

4416