تلاش بارسلونا برای نگه‌داشتن ژاوی

تلاش بارسلونا برای نگه‌داشتن ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - رافا یوسته نایب رئیس بارسلونا اعلام کرد ترجیح می دهد در فصل آینده، ژاوی هرناندز را روی نیمکت این تیم ببیند و هرکاری برای تغییر دادن نظر این سرمربی جوان انجام خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، در اواخر ماه ژانویه، ژاوی هرناندز بعد از باخت تحقیر آمیز 5-3 مقابل ویارئال، در کنفرانس خبری اعلام کرد که در پایان فصل از جمع کاتالان ها جدا خواهد شد. بعد از اعلام استعفای ژاوی، بارسا واقعاً متحول شد و حالا در چند بازی گذشته خود در لالیگا شکست نخورده و در بازی بعدی خود باید در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاریسن ژرمن برود. با توجه به روند صعودی بارسا، منابع نزدیک به این باشگاه از احتمال ماندن ژاوی هرناندز خبر می دهند و رافا یوسته در این باره گفت: "من تلاش می کنم تا ژاوی برای ماندن در این تیم متقاعد کنم، اما این تصمیمی است که خودش باید بگیرد. هنوز چند بازی از لالیگا و لیگ قهرمانان باقی مانده و می خواهم تا او از این لحظات لذت ببرد. امیدوارم که او در نهایت تصمیم به ماندن بگیرد، چون پروژه خوبی در پیش داریم."

"بازیکنان آکادمی؟ این بازیکنان بارسا را در قلب خودشان حمل می کنند. این بازیکنان همیشه رویای حضور در بارسا را داشته اند."

4416