احیا به دست دکتر «شجاعی»؛ اسلامی با گلزنی آشتی کرده است!

احیا به دست دکتر «شجاعی»؛ اسلامی با گلزنی آشتی کرده است!

پایگاه خبری فوتبالی – کریم اسلامی در بازی‌های اخیر هوادار روی دور گلزنی افتاده است و توانسته تحت نظر مسعود شجاعی به روزهای آرمانی‌اش باز گردد.

به گزارش فوتبالی، کریم اسلامی که در ابتدای فصل جاری با امضای قراردادی به خدمت تیم هوادار درآمد و بعد از حضور چهارساله در تیم نساجی تصمیم به جدایی گرفت حالا در ماه‌ها و هفته‌های اخیر به همان مهاجم زهرداری که انتظارش می‌رفت بدل شده است و توانسته تحت نظر مسعود شجاعی به مانند چند بازیکن دیگر هوادار به روزهای خوب خود برگردد.

اسلامی در مقطعی که هدایت هوادار برعهده محمود فکری بود از روزهای اوجش به شدت فاصله گرفته بود و در 13 مسابقه ابتدایی فصل تنها یک گل به ثمر رسانده بود اما حالا با بازگشت دوباره شجاعی به جمع بنفش‌پوشان (نه به عنوان بازیکن بلکه به عنوان سرمربی) به خوبی توانسته خودش را پیدا کند و علاوه براینکه در 8 بازی اخیر لیگ برتری هواداری‌ها در 7 تای آن به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب اصلی قرار گرفته 3 بار هم موفق به گلزنی شده است که همین در نوع خودش قابل توجه است.

اتفاقا در مسابقه دیروز هوادار مقابل آلومینیوم اراک اسلامی خیلی زود و در دقیقه هشتم پایش به گلزنی باز شد تا زننده اولین گل بنفش‌های تهرانی در سال جدید لقب بگیرد.

9098