هت‌تریک ناکامی در تبریز؛ سپاهان باز هم برنده نشد!

هت‌تریک ناکامی در تبریز؛ سپاهان باز هم برنده نشد!

پایگاه خبری فوتبالی – در سه فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر سپاهان هیچ گاه موفق به شکست دادن تراکتور در تبریز نشده است.

به گزارش فوتبالی، سپاهان که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر نتوانسته به خوبی از داشته‌هایش استفاده کند و هر روز نسبت به دیروز فاصله‌اش با صدر جدول افزایش می‌یابد در جدال حساس امروز خود در برابر تراکتور موفق به پیروزی نشد تا روند ناکامی‌های این تیم در تبریز طولانی‌تر شود.

طلایی‌پوشان سپاهانی که هم اکنون با 38 امتیاز و البته یک بازی عقب افتاده نسبت به رقبا در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند برای آخرین بار در لیگ بیستم و در مقطعی که هدایت‌شان بر عهده محرم نویدکیا بود موفق به پیروزی در برابر تراکتور در تبریز شدند و دیگر بعد از آن هرگز موفق به انجام چنین کاری نشدند.

در واقع آن‌ها در 3 بازی قبلی خود در تبریز مقابل تراکتور آمار نه چندان جالب دو تساوی و یک شکست را از خود برجای گذاشته‌اند که در نوع خودش قابل تامل است؛ طلسم بعدی سپاهان در تبریز به عدم گلزنی بر می‌گردد. شاگردان مورایس در دو بازی قبلی خود مقابل تی‌تی‌ها در یادگار امام (ره) گل نزده‌اند!

گرچه نمی‌توان تساوی در خانه تراکتور آن هم در ورزشگاهی که جایی برای سوزن انداختن نداشت را نتیجه بدی برای مورایس و تیمش دانست اما آن‌ها به واسطه امتیازاتی که در بازی‌های قبلی خود از دست دادند محکوم به پیروزی در این جدال بودند و حالا با رقم خوردن تساوی بدون گل امید سپاهانی‌ها برای قهرمانی کم‌ رنگ‌تر شد!

9098