هوادار با مسعود از بحران خارج می‌شود؟

هوادار با مسعود از بحران خارج می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی – بازی معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر خلیج فارس بین آلومینیوم اراک و هوادار تهران در حالی در استادیوم امام خمینی (ره) اراک برگزار شد که برنده‌ای در پی نداشت و با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی ، باشگاه هوادار ابتدای فصل با سرمربی‌گری محمود فکری کار را آغاز کرد اما فکری در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر و پس از باخت 5 گله به سپاهان، از هدایت هوادار کناره گیری کرد و مدیران باشگاه، هدایت این تیم را به مسعود شجاعی سپردند .  

هوادار تحت هدایت محمود فکری در 9 بازی ابتدایی خود  در لیگ برتر با یک برد، 4 تساوی و 4 باخت توانست 8 گل بزند و 11 گل بخورد. اما مسعود شجاعی تا اینجای کار 9 بار بر روی نیمکت هوادار نشسته که توانسته 3 برد و 4 مساوی کسب کند و دو بار هم بازی‌ها را به حریف مقابلش واگذار کند. هوادار از زمان هدایت مسعود شجاعی توانسته 12 گل زده و 11 گل خورده ثبت کند. 

پس از مقایسه دو سرمربی این تیم در فصل جاری می‌توان چنین نتیجه گرفت که هوادار تحت هدایت مسعود شجاعی هم بهتر بازی می‌کند و هم بهتر نتیجه می‌گیرد اما شرایط جدول چندان به نفع آن‌ها پیش نمی‌رود. آن‌ها در فاصله زمانی مشابه 9 هفته‌ای توانستند با فکری تنها 7 امتیاز کسب کنند و در رتبه یازدهم لیگ برتر جای بگیرند. اما مسعود شجاعی توانسته 13 امتیاز کسب کند. افزایش امتیازگیری اما باز هم شرایط را برای آن‌ها تغییر نداد و کماکان در رتبه یازدهم جدول جا خوش کرده‌اند.  

در کل  به نظر می‌رسد هوادار تغییر مثبتی را بر روی نیمکت خود ایجاد کرده که این تغییر باعث بهتر شدن تیم هم در شیوه بازی و هم در امتیاز گیری شده اما این تیم باز هم سایه سقوط را در فاصله زمانی 9 هفته تا پایان لیگ تا حدودی بالای سر خود احساس می‌کند. خطری که می‌توانست با پیروزی بر آلومینیوم و صعود دو رتبه‌ای در جدول، تقریبا از بین برود. این تغییر مثبت اگر زودتر اتفاق می‌افتاد شاید شرایط امروز هوادار چیز دیگری بود. شرایطی که در مقایسه با مدت مشابه در زمان فکری هیچ تغییری در جایگاه جدولی برای این تیم تهرانی در پی نداشته است.

 7899