آلبرت گودموندسون هدف جدید نقل و انتقالاتی اینتر

آلبرت گودموندسون هدف جدید نقل و انتقالاتی اینتر

پایگاه خبری فوتبالی- اینتر به جذب آلبرت گودموندسون هافبک هجومی ایسلندی علاقه مند است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه گاتزتا دلا اسپورت آلبرت گودموندسون هافبک هجومی تیم ملی ایسلند از باشگاه جنوا یک هدف جدی برای اینتر در فصل نقل و انتقالات تابستانی آتی است. در حال حاضر صحبت هایی در مورد گنجاندن والنتین کاربونی در قرارداد جذب این بازیکن به عنوان معاوضه احتمالی وجود دارد، اما باشگاه اینتر ترجیح می دهد انتقال قرضی با تعهد بند خرید دقیقا مشابه با داویده فراتزی و کارلوس آگوستو ارائه کند.

آلبرت گودموندسون در این فصل رقابت های لیگ ایتالیا بیش از هر بازیکن دیگری در سری آ، پاس های کلیدی خود را از روی ضربات ایستگاهی با آمار ۴۲ پاس ثبت کرده است. نشریه گاتزتا دلا اسپورت در این باره ادامه داد که اینتر با مهدی طارمی و آلبرت گودموندسون به توافق نهایی رسیده و این دو بازیکن در خط حمله جانشین مارکو آرناتوویچ و الکسیس سانچز خواهند شد. سیمونه اینزاگی سرمربی افعی ها روی این دو بازیکن برای فصل آینده حساب باز کرده تا مدیران باشگاه اینتر دو خرید خوب در خط حمله و خط هافبک داشته باشند.

آلبرت گودموندسون در دیدارهای تیم ملی ایسلند در پلی آف یورو ۲۰۲۴ برای کشورش در هردو بازی گلزنی کرد اما در نهایت نتوانست با مردان سرزمین یخ راهی یورو ۲۰۲۴ در آلمان شود.

۱۰۰۹