دو گل در کیسه فینالیست غرب آسیا؛ قایدی همچنان می‌درخشد

دو گل در کیسه فینالیست غرب آسیا؛ قایدی همچنان می‌درخشد

پایگاه خبری فوتبالی – با دو گل مهدی قایدی اتحاد کلبا تیم پرقدرت العین را در نیمه اول شکست داد.

به گزارش فوتبالی، در چهارچوب جام ریاست جمهوری امارات و از ساعت 21:00 به وقت تهران تیم اتحاد کلبا که مهدی قایدی ستاره ایرانی را در ترکیب خود دارد به مصاف تیم العین تیم دوم جدول رفته است. 

اتحاد کلبا تیم دوازدهم جدول رده بندی لیگ امارات یا ادنوک لیگ است و به دلیل نتایج ضعیفی که در هفته‌های اخیر گرفته بود چندی پیش دست به تغییر در کادر فنی زد و فرهاد مجیدی را کنار گذاشت تا غازی الشمری سرمربی عراقی را جایگزین او کند.

به خاطر تفاوت جایگاه دو تیم در جدول انتظار می‌رفت العین بتواند به راحتی میزبانش را شکست بدهد اما در پایان نیمه اول تابلوی استادیوم نتیجه بازی را دو بر یک به سود اتحاد کلبا نشان می‌داد!

جالب این که هر دو گل کلبا را هم مهدی قایدی زد. ستاره ایرانی کلبا در دقیقه 10 از تله آفساید حریف فرار کرد و با یک ضربه دیدنی از گوشه محوطه جریمه توپ را از بالای سر دروازه‌بان عبور داد و گل اول را زد. 

در دقیقه 26 هم داور بازی یک ضربه پنالتی به سود میزبان اعلام کرد. قایدی که بعد از زدن گل اول روحیه و اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده بود پشت پنالتی ایستاد و با یک ضربه در خلاف جهت حرکت دروازه‌بان گل دوم را زد.

نیمه اول داشت با همین نتیجه تمام می‌شد که لولندو مهاجم العین موفق شد در دقیقه 4+45 یکی از گل‌های خورده را جبران کند تا نیمه اول با نتیجه دو بر یک به سود اتحاد کلبا تمام شود.

اگرچه کار بسیار دشواری است اما اگر اتحاد کلبا بتواند این پیروزی را حفظ کند دست به کار بزرگی زده است. چرا که العین همان تیمی است که موفق شد با شکست دادن النصر عربستان به فینال منطقه غرب لیگ قهرمانان و نیمه نهایی این مسابقات برسد.

1359