چرا سرمربی موفق بایرلورکوزن به لیورپول و بایرن مونیخ نرفت؟

چرا سرمربی موفق بایرلورکوزن به لیورپول و بایرن مونیخ نرفت؟

پایگاه خبری فوتبالی- ژابی آلونسو با عملکرد درخشان خود با بایرلورکوزن در این فصل نگاه‌های زیادی را به خود خیره کرده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از جذاب‌ترین تیم‌های این فصل فوتبال اروپا، بایرلورکوزن است. صدرنشین بوندسلیگا فوتبال روان و شناوری را ارائه می‌کند و قادر است همزمان با کسب نتایج مناسب، فوتبال چشم‌نوازی را هم به نمایش بگذارند. آن‌ها را باید دیگر قهرمان بوندسلیگا دانست، تیمی که تا به حال این عنوان را به دست نیاورده و حالا می‌خواهد به سلطه 11 ساله بایرن مونیخ در فوتبال آلمان خاتمه ببخشد.

سکان هدایت این تیم جذاب را ژابی آلونسو بر عهده دارد. هافبک سابق تیم‌های لیورپول، رئال مادرید و بایرن مونیخ که حالا قصد دارد مانند دوران بازیگری خود، در عرصه سرمربی‌گری هم افتخارات خود را تکرار کند. او در این فصل نشان داد پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یکی از بهترین سرمربیان آینده فوتبال جهان را دارد.

این سرمربی به حدی درخشان ظاهر شد که توجه باشگاه‌های زیادی مثل لیورپول و بایرن مونیخ را به خود جلب کرد، اما در نهایت تصمیم گرفت در بایرلورکوزن ماندگار شود و یک فصل دیگر را هم با این تیم پشت سر بگذارد.

به گزارش سانتی اونا، مشخص شد که چرا آلونسو نمی‌خواهد به لیورپول یا بایرن برود. به گفته این منبع، این مربی اسپانیایی به لیورپول علاقه داشت، اما نمی‌خواست جانشین یورگن کلوپ شود. بایرن نیز توجه این مربی جوان را به خود جلب کرد، اما گزینه احتمالی رئال مادرید او را بیشتر تحت تاثیر قرار داد. حالا ژابی تصمیم گرفته در لورکوزن بماند و ببیند تا یک سال دیگر چه پیشنهاداتی دریافت خواهد کرد.

1428