ستاره جوان ریورپلاته در رادار دو غول اسپانیایی

ستاره جوان ریورپلاته در رادار دو غول اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی- فرانکو ماستانتوئونو، پدیده نوظهور باشگاه ریورپلاته آرژانتین مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است و تبدیل به یکی از اهداف بلندمدت باشگاه اسپانیایی شده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه ریورپلاته در سال‌های اخیر ستاره‌های زیادی را به دنیای فوتبال معرفی کرد. باشگاه مطرح آرژانتینی، با معرفی ستارگانی نظیر خولیان آلوارز و کلودیو اچه‌وری، نشان داد برنامه خاصی در پرورش استعدادهای جوان آرژانتینی دارد. حالا فرانکو ماستانتوئونو، تبدیل به یکی دیگر از ستاره‌های جوان باشگاه ریورپلاته شده که مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

به نقل از نشریه اسپورت، بارسلونا همچنان در تلاش برای جذب استعداد ریورپلاته، فرانکو ماستانتوئونو است و امیدوار است که بتواند در آینده این عملیات را انجام دهد.
 
بند فسخ او 50 میلیون است و باشگاهش نمی‌خواهد مذاکره کند، رئال مادرید نیز به او علاقه دارد، بارسلونا امیدوار است که این بازیکن تا تابستان 2025 صبر کند تا باشگاه بتواند از نظر اقتصادی با این روند روبرو شود.

بارسلونا در حال حاضر هیچ بازیکن آرژانتینی‌ای در تیم خود ندارد؛ این در حالی است که بازیکنان سرزمین نقره مثل لیونل مسی، ماسکرانو، ریکلمه و البته دیگو آرماندو مارادونا، بازیکنان مهمی در تاریخ بارسا به شمار می‌روند. هواداران از دیدن بازیکنان آرژانتینی در پیراهن تیمشان هیجان‌زده می‌شوند، اما در حال حاضر چنین بازیکنی در تیمشان ندارند.

کلودیو اچه‌وری، دیگر استعداد جوان آرژانتینی نیز مورد توجه مدیران بارسلونا قرار گرفته بود؛ اما در نهایت کاتالان‌ها جنگ نقل و انتقالاتی را به منچسترسیتی واگذار کردند تا آبی‌های شهر منچستر، ستاره بعدی فوتبال آرژانتین را مال خود کنند.

1428