واکنش چلسی به ویدیوی جنجالی هافبک انگلیسی

واکنش چلسی به ویدیوی جنجالی هافبک انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه چلسی در بیانیه ای از کانر گلگر هافبک انگلیسی این تیم دفاع کرد چرا که این بازیکن به خاطر انتشار کلیپی در فضای مجازی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود.

به گزارش فوتبالی، در کلیپ مذکور، گلگر در تونل  استمفوردبریج پیش از بازی این تیم و برنلی منتظر ورود به زمین بود. یک کودک دستش را بالا برد و منتظر بود تا گلگر به او دست بدهد اما این بازیکن به جای این که دست بدهد، به شانه این کودک دست زد و رویش را به کودک دیگری کرد. 

این کلیپ باعث شد تا برخی بگویند که گلگر به خاطر رنگ پوست این کودک، به او بی توجهی کرده و این بازیکن را به نژادپرستی متهم کردند اما چلسی در بیانیه ای از هافبک انگلیسی حمایت کرد.  در بیانیه باشگاه چلسی آمده است:" باشگاه چلسی از انتشار کلیپی در فضای مجازی در مورد بازی شنبه مقابل برنلی خبردار شده است که برداشت ها از این کلیپ کاملا بی جا بوده است. پیام هایی که برای آزار و تخریب شخصیت کانر گلگر در فضای مجازی منتشر شده اند، کاملا غیرقابل قبول هستند. ما افتخار می کنیم که باشگاهی با تنوع نژادی هستیم و افراد با همه فرهنگ ها و هویت ها در این جا مورد استقبال قرار می گیرند."

مائوریسیو پوچتینو سرمربی چلسی نیز در این باره گفته بود:" این مسئله من را ناراحت می کند چرا که هیچ کس دوست ندارد که به چنین چیزهایی ربط داده شود. به نظرم کانر با هر دو کودک، برخورد خوبی داشت. او در آن لحظه به چیزهای زیادی فکر می کرده است چرا که ممکن است که نداشتن تمرکز در برخی لحظات، باعث شود تا درست به اتفاقات فکر نکنی. برخی افراد به دنبال ایجاد جنجال های بیهوده هستند. به خوبی کانر را می شناسم و هرگز چنین هدفی نداشته است." 

4125