رییس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا آزاد شد

رییس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا آزاد شد

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز روبیالس رییس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا که با عملیات مشترک ارتش اسپانیا و ماموران امنیتی جمهوری دومینیکن بازداشت و به مادرید برگردانده شده بود، پس از بازجویی توسط ماموران پلیس اسپانیا، آزاد شد.

به گزارش فوتبالی، روبیالس به محض پیاده شدن از هواپیما تحت بازداشت پلیس قرار گرفت و مورد بازجویی قرار گرفت. بازپرس پرونده پس از بازجویی، به روبیالس اجازه آزادی را داد و با توجه به این که خطر فرار برای او وجود نداشت، او بدون هیچ شرطی آزاد شد. حالا روبیالس باید منتظر باشد تا دلیا رودریگو، قاضی پرونده، او را فرا بخواند تا در روزهای آینده، اظهارات خود را بیان کند. 

روبیالس به خاطر تخلفات مالی و پولشویی با همکاری نه نه، شریک خود و فوتبالیست سابق، بازداشت شده است.  شرکت هایی که توسط نه نه در اسپانیا ثبت شده، بین سالهای 2019 تا 2013 حدود نیم میلیون یورو از فدراسیون فوتبال اسپانیا دریافت کرده اند. از سویی گفته می شود که روبیالس و شرکایش مبلغ 3.8 میلیون یورو از قراردادهای ساخت ورزشگاه لاکارتوخا را اختلاس کرده اند. روبیالس و نه نه قصد گسترش فعالیت هایشان در عربستان و جمهوری دومینیکن را داشته اند.

"نه نه" فقط در دو تا از گاوصندوق های خود در هتل، مبلغ 318 هزار یورو را پنهان کرده بود. 

4125