درخشش زاهدی در ژاپن؛ به قهرمان اسبق آسیا هم گل زد!

درخشش زاهدی در ژاپن؛ به قهرمان اسبق آسیا هم گل زد!

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم سابق پرسپولیس امروز در سومین بازی‌اش برای آویسپا دروازه کاشیما آنتلرز را باز کرد.

به گزارش فوتبالی، هفته ششم «جی لیگ» یا همان لیگ برتر ژاپن از ساعتی پیش آغاز شد و در یکی از بازی‌های مهم این هفته تیم آویسپا فوکوئوکا که شهاب زاهدی مهاجم ایرانی را در اختیار دارد مقابل تیم کاشیما آنتلرز قرار گرفت

زاهدی که در نیم‌فصل اول لیگ بیست و سوم برای پرسپولیس بازی کرد و با 6 گل زده بهترین گلزن پرسپولیس در نیم‌فصل اول بود به شکلی غیر منتظره در نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا شد و به آویسپا پیوست.

حریف امروز این تیم هم برای پرسپولیسی‌ها نام آشنایی است. کاشیما آنتلرز همان تیمی است که در سال 2017 حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود و با پیروزی رو بر صفر در بازی رفت و تساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی قهرمان آسیا شد و یک خاطره تلخ برای پرسپولیسی‌ها ساخت.

زاهدی امروز برای سومین بار در ترکیب آویسپا قرار گرفت. او در بازی اول مقابل اف سی توکیو یک پاس گل داد اما تیمش با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. در بازی دوم هم موفق شد دروازه اوراوا ردز را باز کند اما تیمش دو گل دریافت کرد و بازی را باخت.

امروز هم پس از آن که نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید زاهدی در اوایل نیمه دوم موفق شد روی سانتر «میا» با یک ضربه سر دیدنی دروازه قهرمان اسبق آسیا را باز کند. این گل در دقیقه 52 زده شد و بازی تا دقیقه 75 با همان یک گل به سود میزبان ادامه دارد.

1359