سه بازیکنی که زیر ذره بین تاتنهام قرار دارند

سه بازیکنی که زیر ذره بین تاتنهام قرار دارند

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه تاتنهام اهداف نقل و انتقالاتی خود را زیر نظر گرفته و احتمالا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پس از پایان فصل لیگ برتر بسیار فعال خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، در حالی که سه‌شنبه شب تاتنهام در لیگ برتر مقابل وستهام یونایتد قرار داشت، آنها نمایندگان خود را در بازی‌های همزمان که در دیگر کشورها برگزار می‌شد فرستاده بودند تا تعدادی از بازیکنان مد نظر را زیر ذره بین خود داشته باشند.

توسین آدارابیویو مدافع فولام که تابستان گذشته اسپرز به دنبال خرید او بود  در شکست سه بر یک مقابل ناتینگهام فارست تنها گل سفیدپوشان را به ثمر رساند. قرارداد آدارابیو در تابستان امسال در غرب لندن تمام می‌شود و او بازیکن آزاد خواهد بود. او در تابستان گذشته علاقه زیادی به پیوستن به اسپرز داشت، اگرچه این انتقال هرگز محقق نشد اما حالا او بار دیگر در رادار آنگه پستکوگلو قرار گرفته و از اهداف اصلی او برا تقویت خط دفاع در تابستان می‌باشد.

در فرانسه، لیون در مسابقات جام حذفی فرانسه بازی داشت و برای اولین بار در ۱۲ سال گذشته با پیروزی در نیمه نهایی مقابل والنسین به فینال رسید. در میان گلزنان آنها گیفت اوربان بود، مهاجم بلژیکی که اسپرز به دنبال امضای قرارداد با او در تابستان خواهد بود.

در پرتغال، اسپورتینگ با پیروزی برابر بنفیگا به فینال تاکا د پرتغال راه یافت. مورتن هولمند یکی از گلزنان اسپورتینگ بود که اسپرز به امضای قرارداد با این هافبک علاقه دارد، او در آستانه پیوستن به اسپرز نیز قرار داشته اما در نهایت امضای این قرارداد منتفی شد. اما هنوز هولمند یکی از گزینه‌های مدنظر اسپرز در تابستان خواهد بود.

۱۴۲۸