مشخص شدن مقصد نیمار در سال 2025

مشخص شدن مقصد نیمار در سال 2025

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود آن که نیمار تقریبا کل فصل را به علت مصدومیت رباط صلیبی از دست داده، اما تقریبا هر روز خبرساز می شود.

به گزارش فوتبالی، نیمار این روزها در حال ریکاوری از مصدومیتش است و امیدوار است که بتواند هر چه زودتر به ترکیب الهلال و تیم ملی برزیل برگردد. این بازیکن در کشور برزیل تحت عمل جراحی قرار گرفت. نیمار تا 2025 با الهلال قرارداد دارد اما حالا رسانه های برزیلی گزارش داده اند که این بازیکن، تیم بعدی خود را هم مشخص کرده است و به تیم سابقش سانتوس قول داده که در تابستان 2025 به این تیم ملحق شود!

نیمار اخیرا بازی سانتوس و پالمیراس را از نزدیک تماشا کرد. او به دعوت باشگاه سانتوس به ورزشگاه رفت، روی چمن قدم زد و برای هواداران دست تکان داد. هواداران تیم برزیلی در زمان ورودش به زمین شعار دادند:" نیمار، برگرد به خانه." 

شبکه برزیلی UOL گزارش داده است که نیمار بعد از بازی سانتوس و پالمیراس وارد رختکن تیم سابقش شده است و قول داده که در آگوست 2025 به این تیم ملحق شود. الهلال در تابستان گذشته برای خرید نیمار از پی اس جی  90 میلیون یورو پرداخت اما  این بازیکن به علت مصدومیتی شدید، فصل کم فروغی داشته است که البته الهلال بدون او هم نتایج درخشانی در لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده است.

4125