عکس؛ بازداشت رییس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا و برگرداندنش به مادرید با هواپیما!

عکس؛ بازداشت رییس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا و برگرداندنش به مادرید با هواپیما!

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز روبیالس رییس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا بازداشت شد و به مادرید برگردانده شد!

به گزارش فوتبالی، روبیالس که در ماه های اخیر به جزایر دومینیکن نقل مکان کرده بود، با دستور پلیس اسپانیا بازداشت شد و امروز صبح وارد شهر مادرید شد. وی به محض پیاده شدنش از هواپیما تحت بازداشت پلیس قرار گرفت. 

ارتش اسپانیا با هماهنگی با نیروی امنیتی دولت دومینیکن عملیات بازداشت روبیالس را به سرانجام رساند.  روبیالس به اتهام مشارکت در پولشویی و کلاهبرداری در دوران حضورش در فدراسیون فوتبال اسپانیا بازداشت شده است. در هفته های اخیر بسیاری از مقامات فدراسیون فوتبال اسپانیا بازداشت شده بودند اما روبیالس به علت مهاجرت به دومینیکن از بازداشت شدن، گریخته بود. 

روبیالس و نه نه، بازیکن سابق فوتبال اسپانیا با همکاری همدیگر، شرکتی را برای پولشویی تاسیس کرده بودند و قرار بود که فعالیت های این شرکت را در عربستان و دومینیکن گسترش بدهند. 

البته این تنها پرونده جنجالی روبیالس نیست چرا که دادستانی خواستار دو سال و نیم حبس برای او به خاطر حرکت نامتعارف علیه جنی هرموسو بازیکن تیم زنان اسپانیا در فینال جام جهانی شده است. 

روبیالس تا چند ماه پیش یکی از مهمترین اشخاص فوتبال دنیا بود اما حالا به نظر می رسد که به خاک سیاه نشسته و روزگارش هر روز بدتر می شود!

4125