تضمینی که ژاوی برای ماندنش در بارسلونا می‌خواهد

تضمینی که ژاوی برای ماندنش در بارسلونا می‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود این که ژاوی هرناندز اعلام کرده که در پایان فصل از بارسا جدا می شود و این موضع خود را هم به طور رسمی تغییر نداده است، اما برخی ها گمانه زنی می کنند که مدیران بارسلونا ممکن است بتوانند رضایت ژاوی را برای ماندن در بارسلونا به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی ، البته ژاوی هرناندز شرایطی هم برای ماندن دارد و صرفا به خاطر صحبت با مدیران بارسلونا تصمیم به ماندن در این باشگاه نمی گیرد. به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، ژاوی در صورتی در بارسلونا می ماند که به او تضمین داده شود که در باشگاه بازیکنان مورد نیاز و مد نظر او را خریداری می کند. در حقیقت اوضاع دشوار مالی بارسلونا موجب شده است که این باشگاه فعالیت خوبی در پنجره های نقل و انتقالاتی نداشته باشد و همین قضیه موجب شده است تا ترکیب بارسلونا با ضعف هایی روبرو شود.

ژاوی از مدیران بارسلونا تضمین می خواهد که چند بازیکن خوب جذب شود. صرفا این که باشگاه با چند بازیکن مذاکره کند و در نهایت هیچ کدام هم به بارسلونا نیایند، برای ژاوی کافی نیست. لاپورتا به تازگی به طور غیر مستقیم نام هالند را در رسانه ها مطرح کرده است و گفته می شود که او هدف بارسلونا است. البته برخی ها هم معتقدند که این قضیه بازی رسانه ای لاپورتا برای نگه داشتن ژاوی هرناندز است.

1470