خبر خوش برای اینتر میامی: مسی برگشت

خبر خوش برای اینتر میامی: مسی برگشت

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی به تمرینات اینتر میامی برگشت تا در بازی بامداد پنجشنبه در یک چهارم نهایی کاپ قهرمانان کونکاکاف مقابل مونتری مکزیک حضور پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، مسی به علت مصدومیت همسترینگ در  سه هفته اخیر از میادین دور بود. در حقیقت لئو در بازی اینتر میامی و نشویل از زمین خارج شد و دو بازی اینتر میامی در لیگ آمریکا و همچنین دو بازی تیم ملی آرژانتین در خاک آمریکا را از دست داد. 

ستاره 36 ساله از مصدومیت ریکاوری کرده است و روز سه شنبه در تمرینات اینتر میامی حضور پیدا کرد و به نظر می رسد که تاتا مارتینو می تواند روی فوق ستاره تیمش برای بازی بسیار حساس مقابل مونتری در دور رفت یک چهارم نهایی کاپ قهرمانان کونکاکاف حساب کند.

تیم جراردو مارتینو که از دو بازی اخیرش مقابل لیگ آمریکا فقط یک امتیاز کسب کرده، پس از بازی مقابل موننری باید به مصاف کولورادو رپیدز برود. 

تاتا مارتینو اعلام کرده است که در اخرین تمرین پیش از بازی در مورد حضور مسی مقابل مونتری تصمیم گیری خواهد کرد. با توجه به اهمیت بازی به نظر می رسد که مسی هر طور که شده در این مسابقه حضور پیدا خواهد کرد چرا که برای تیم صورتی پوش خیلی مهم است که شانس قهرمانی یک تورنمنت قاره ای را داشته باشد و لئو می تواند نقش مهمی در اینتر میامی داشته باشد.

4125