پیام اینستاگرامی رونالدو پس از دومین هت‌تریک متوالی در لیگ عربستان

پیام اینستاگرامی رونالدو پس از دومین هت‌تریک متوالی در لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو با هت تریک و دو پاس گل در بازی النصر و ابها درخشید تا نشان بدهد که در سن 39 سالگی همچنان قصد عقب نشینی را ندارد.

به گزارش فوتبالی، النصر روز سه شنبه با نتیجه هشت بر صفر در مقابل ابها پیروز شد که کریستیانو رونالدو در نیمه اول بازی ، هت تریک کرد و دو پاس گل داد تا نمایش خارق العاده ای داشته باشد. 

رونالدو پس از دومین هت تریک متوالی خود از صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و تصاویری از بازی النصر و ابها را منتشر کرد و نوشت:" ما آرام نمی گیریم!"

ستاره پرتغالی در بازی مقابل ابها به رکورد 65 هت تریک در دوران فوتبالش رسید. او پس از 30 سالگی 35 هت تریک کرده است در حالی که مسی پس از رسیدن به این سن فقط شش هت تریک داشته است. 

رونالدو و یارانش جمعه باید در بازی حساس دیگری در لیگ عربستان به مصاف ضمک بروند. ستاره پرتغالی در این فصل 29 گل در لیگ عربستان زده است و به سوی آقای گلی می تازه هر چند که تیمش شانسی برای قهرمانی ندارد. در حقیقت النصری ها دوازده امتیاز از الهلال عقب هستند  و به نظر می رسد که شانسی برای قهرمانی لیگ عربستان ندارند اما کریستیانو انگیزه زیادی دارد تا  عنوان بهترین گلزن فصل لیگ عربستان را کسب کند و به نظر می رسد که به دستیابی به هدفش خیلی نزدیک شده باشد.

4125