آث‌میلان و یوونتوس به دنبال جذب وینگر برزیلی لاتزیو

آث‌میلان و یوونتوس به دنبال جذب وینگر برزیلی لاتزیو

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه میلان به دنبال جذب فیلیپه اندرسون در تابستان به صورت آزاد است. تیم مطرح دیگر در سری آ که به جذب وینگر برزیلی لاتزیو علاقه نشان داده، یوونتوس است.

به گزارش فوتبالی، قرارداد فیلیپه اندرسون وینگر ۳۰ ساله لاتزیو در پایان فصل با این تیم به پایان خواهد رسید، شرایط تمدید قرار او با لاتزیو هنوز مشخص نیست و به دنبال این موضوع، تیم های مطرح سری آ به دنبال جذب این وینگر برزیلی به صورت آزاد در تابستان خواهند بود.

وینگر برزیلی لاتزیو در این در تمام ۳۰ بازی این تیم تا اینجای فصل در سری آ به میدا رفته و آمار ۳ گل و ۶ پاس گل را ثبت کرده است. باشگاه رمی امیدوار است قرارداد این بازیکن برزیلی را تمدید کند، اما تفاوت زیادی برای میزان دستمزد سالانه بین دو طرف وجود دارد.

به همین دلیل یوونتوس در چند هفته اخیر تلاش‌هایی برای جذب این بازیکن انجام داده است. حالا خبر های حاکی از آن است که میلان نیز از جمله علاقمندان به این بازیکن است و زلاتان ابراهیموویچ این بازیکن را تحصین می‌کند.

گفته می‌شود بیانکونری مذاکرات اولیه با ایجنت این بازیکن را آغاز کرده است. روسونری نیز وینگر لاتزیو را به دلیل توانایی او در بازی در پست‌های مختلف به عنوان یک گزینه مناسب در حمله می‌دانند.

۱۴۲۸