1+5 بازیکن مشترک سپاهان و تراکتور؛ حالا وقتش است

1+5 بازیکن مشترک سپاهان و تراکتور؛ حالا وقتش است

پایگاه خبری فوتبالی-  رویارویی سپاهان و تراکتور در 15 فروردین، نبرد مهیجی است که احتمالا برخی معادلات صدر جدول را سر و سامان می‌دهد. 

به گزارش فوتبالی، در این بازی، شاهد حضور 5 بازیکن سپاهانی و یک بازیکن از تراکتور هستیم که سابقه پوشیدن تیم مقابل را دارند. این 1+5 نفر، درجه حساسیت نبرد یادگار امام را به بالاترین حد خود می‌رسانند چراکه همگی‌شان، انگیزه‌های ویژه‌ای برای این بازی دارند.

* شجاع خلیل‌زاده

  تنها بازیکن فعلی تراکتور که سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را در کارنامه دارد. او از مس کرمان به سپاهان رفت، سپس سپاهان را برای گذراندن خدمت سربازی به مقصد تراکتور ترک کرد. دوباره به سپاهان برگشت، سپس پرسپولیسی شد. و درنهایت پس از پوشیدن پیراهن الریان و الاهلی در قطر، به تراکتور برگشت. خلیل‌زاده در 68 بازی برای سپاهان، هرگز گل نزد ولی در تساوی یک یک برابر تراکتور در لیگ چهاردهم، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. 

* رضا اسدی

  زننده تک گل رویارویی برگشت فصل قبل در تبریز، رضا اسدی بود که دروازه سپاهان را از روی نقطه پنالتی باز کرد و جام قهرمانی را از تیم فعلی‌اش، گرفت. مسیر حرکتی او بین تیمها، جالب است: از سپاهان به نفت، از آنجا به سایپا، از سایپا به تراکتور، ادامه بازی در خارج از کشور، حضور در پرسپولیس و بازهم تراکتور و حالا سپاهان. اسدی با پیراهن تراکتور 16 گل در لیگ برتر زده و آمار کلی‌اش در همه رقابتها، 18 گل و 4 پاس گل در 59 بازی است.

* کاوه رضایی

  مهمترین مهره این بازی که محل مناقشه ویژه‌ای بین سپاهان و تراکتور بود که درنهایت با صدور رای به نفع او تمام شد. رضایی به دلیل پر بودن لیست استقلال، نتوانست برای این تیم بازی کند و راهی تراکتور شد. و سپس با فسخ قراردادش و نیم‌فصل، بیرون ماندن به سپاهان پیوست. او در 7 بازی برای تبریزی‌ها، 2 گل در لیگ برتر زد و روزگار خوبی را سپری نکرد. حالا او برابر پاکو خمزی قرار می‌گیرد که ۲۳ بهمن 1401 اعلام کرد کاوه رضایی دیگر جایی در فهرست تراکتور ندارد.

* فرشاد احمدزاده

  با ترک پرسپولیس راهی تراکتور شد تا خدمت سربازی‌اش را در تبریز سپری کند. و حالا با پیراهن سپاهان برابر هواداران تراکتور قرار می‌گیرد که زمانی، بازیکن محبوب‌شان بود. ترک تبریز و پیوستن به پرسپولیس، او را تبدیل به چهره دیگری برای هواداران کرد به طوریکه احمدزاده کمتر پیش آمده در تبریز، فقط به آنچه در چمن است، توجه داشته باشد. او 67 بار پیراهن تراکتور را در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان پوشید و چنین آماری را ثبت کرد: 10 گل و 7 پاس گل. 

* هادی محمدی

  ابتدای فصل و پس از اتفاقات عدم حضورش برابر استقلال در آخرین بازی لیگ 22 و شکست 7 یک تراکتور، خودش پول رضایتنامه‌اش را پرداخت کرد و با ترک تراکتور راهی سپاهان شد. محمدی از ذوب‌آهن به تراکتور رفت تا خدمت سربازی‌اش را بگذراند. بعد از گرفتن کارت پایان خدمت به ذوب‌آهن برگشت ولی در ابتدای لیگ بیستم مجددا راهی تبریز شد تا پیراهن تراکتور را به تن کند. او با پیراهن تراکتور، آمار 4 گل و 2 پاس گل در 105 بازی ثبت کرد.

* رضا شکاری

  حضور جالبی در تبریز و تراکتور نداشت و خیلی زود آنجا را ترک کرد. در ابتدای فصل، هر دو تیم را به عنوان مشتری دست به نقد داشت و گل‌گهر هم انتخاب نهایی را برعهده خودش گذاشت و درنهایت شکاری راهی سپاهان شد و به تراکتور، برنگشت. او به عنوان یک وینگر و بازیکنی هجومی، 16 بازی برای تراکتور انجام داد ولی نه گل زد و نه پاس گل داد. درحقیقت استارت درخشش شکاری در لیگ برتر وقتی زده شد که تراکتور را ترک کرد.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی

7474