مورایس: وقتی داور هستم، عادلانه قضاوت می‌کنم! (عکس)

مورایس: وقتی داور هستم، عادلانه قضاوت می‌کنم! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورایس پست اینستاگرامی جالبی با مضمون داوری منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان باید برای چهارمین بار به عنوان سرمربی طلایی‌پوشان مقابل تراکتور قرار بگیرد. مردی که در سه تقابل قبلی، دو مرتبه در اصفهان مقابل قربان بردیف و پاکو خمز پیروز بوده و در تنها تقابل خود در تبریز برابر دیدگان هشتاد هزار تراکتوری قافیه را به سرمربی اسپانیایی باخته و حالا باید فردا برای دومین مرتبه در ورزشگاه یادگار امام(ره) حضور یابد.

مورایس و سپاهانی‌ها البته بابت قضاوت داور در بازی سال گذشته در تبریز شدیداً گله‌مند بودند و اعتقاد داشتند پنالتی مسلّم آن‌ها گرفته نشده و حتی مسئولان اصفهانی برای بازی فردا درخواست حضور VAR را هم داشته‌اند که البته به نظر نمی‌رسد چنین اتفاقی رخ دهد.

در این بین پست اینستاگرامی سرمربی سپاهان دو روز مانده به بازی با تراکتور جالب توجه است. جایی که مورایس با انتشار تصویری از خود در حین قضاوت در تمرین سپاهان چنین نوشته است: «در تمرین من داور بودم و قضاوت من برای بازی عادلانه است.»

باتوجه به جمیع اوصاف به نظر می‌رسد طلایی‌پوشان بابت بازی فردا در تبریز و باتوجه به حساسیت مسابقه نگرانی‌هایی دارند و باید دید این‌بار شرایط مسابقه چگونه رقم خورده و کدام تیم با دست پر از زمین مسابقه خارج خواهد شد.

1997