تلاش سران فدراسیون فوتبال آلمان برای حفظ ناگلزمن

تلاش سران فدراسیون فوتبال آلمان برای حفظ ناگلزمن

پایگاه خبری فوتبالی- فدراسیون فوتبال آلمان در تلاش است تا یولیان ناگلزمن را برای تمدید قرارداد متقاعد کند.

به گزارش فوتبالی، پس از نتایج ضعیفی که هانسی فلیک در تیم ملی آلمان به دست آورد از هدایت مانشافت برکنار شد و جای خودش را یولیان ناگلزمن داد. ناگلزمن جوان پیش از این نیز در بایرن مونیخ جانشین هانسی فلیک شده بود، اما شرایطی کاملا متفاوت.

ناگلزمن در بایرن مونیخ یک تیم موفق و آماده را از فلیک تحویل گرفت، در حالی که تیم ملی آلمان به هیچ وجه در چنین شرایط خوبی قرار نداشت. آن‌ها در جام جهانی و بازی‌های دوستانه شکست‌های سختی را متحمل شده بودند و از نظر روحی تیمی فروپاشیده بود.

اما ناگلزمن توانست در کوتاه‌ترین زمان ممکن همه چیز را تغییر دهد. او در آخرین فیفادی تیمش را در برابر فرانسه، نایب قهرمان جام جهانی 2022 و قهرمان جام جهانی 2018 به میدان فرستاد و توانست خروس‌ها را از پیش رو بردارد. در بازی دوم خود نیز موفق شد هلند را شکست دهد. او با این نتایج درخشان نوید یک تیم قدرتمند را برای یورو 2024 داد.

عملکرد او در این زمان کم باعث شده تا مدیران فدراسیون فوتبال آلمان از حالا به فکر تمدید قرارداد با او باشند. قرارداد ناگلزمن با تیم ملی آلمان پس از جام ملت‌های اروپا به پایان می‌رسد و گفته می‌شود خود او تمایلی به ماندن در تیم ملی ندارد و می‌خواهد به عرصه فوتبال باشگاهی بازگردد.

فلوریان پلاتنبرگ، خبرنگار آلمانی روزنامه اسکای در این باره گزارش داد فدراسیون فوتبال آلمان می‌خواهد تمام تلاشش را برای تمدید قرارداد یولیان ناگلزمن به کار بگیرد. صحبت‌های جدی برای روزهای آینده زمان‌بندی شده است و نوئندورف، فولر و رتیگ همگی خواهان حفظ ناگلزمن هستند. برنامه پیشنهاد قراردادی تا پایان جام جهانی 2026 به اوست.

1428