تمجید بازیکن سابق تیم ملی عراق از هافبک تراکتور

تمجید بازیکن سابق تیم ملی عراق از هافبک تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سابق تیم ملی فوتبال عراق به ستایش از صفا هادی پرداخت و حضور این بازیکن در ترکیب تیم ملی فوتبال عراق را ضروری دانست.

به گزارش فوتبالی، صفاء هادی یکی از بازیکنان عراق شاغل در لیگ ایران است که در تراکتور بازی می کند.

صفاء هادی عملکرد خوبی در تراکتور داشته است. او با آنکه در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ قطر در فهرست عراق قرار نگرفت اما به خاطر عملکرد خوب در تراکتور در اردوی اخیر تیم ملی عراق دعوت شد و برابر فیلیپین هم در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ به میدان رفت.

مهند محمد علی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال عراق در گفت‌وگویی که با سایت winwin داشت از نقش کلیدی صفاء هادی در تیم ملی فوتبال عراق صحبت و عنوان کرد: تجربه بالایی که صفاء هادی دارد بسیار مهم است و می‌تواند در هر تیمی تاثیرگذار باشد. نمی‌دانم چرا چنین بازیکنی از تیم ملی کنار گذاشته می شود. به نظرم تجربه چنین بازیکنی باعث می شود تا برای طولانی مدت از او در ترکیب اصلی استفاده کنیم.

او ادامه داد: عملکرد صفاء هادی در دیدار برابر فیلیپین روشن نبود با این حال نمی خواهم درباره او قضاوت کنم. آنچه به‌خوبی می‌دانم این است که حضور چنین بازیکنی در تیم ملی ضروری است. صفاء هادی با توجه به غیبت امجد عطوان و چند بازیکن دیگر می تواند عملکرد خوبی در خط میانی داشته باشد .

صفاء هادی ۲۵ سال سن دارد. او ۲۳ بازی رسمی برای تیم ملی فوتبال عراق انجام داده و یک گل هم به ثمر رسانده است.

7474