راموس و آینده‌ای که هنوز درباره‌اش تصمیم نگرفته است

راموس و آینده‌ای که هنوز درباره‌اش تصمیم نگرفته است

پایگاه خبری فوتبالی - قرارداد سرخیو راموس با سویا رو به اتمام است و کاپیتان سابق رئال مادرید به زودی دوباره تبدیل به یک بازیکن آزاد می شود.

به گزارش فوتبالی ، در تابستان گذشته سرخیو راموس از تیم های عربستانی پیشنهاد های قابل توجهی از لحاظ مالی داشت اما در نهایت تصمیم گرفت که راهی سویا شود. سرخیو راموس با سویا قراردادی یکساله بست و برای این یک فصل قرار شد که رقم دو میلیون یورو را دریافت کند. اکنون این فصل در حال به پایان رسیدن است.

سرخیو راموس اکنون 38 ساله است. یک راه این است که او در انتهای این فصل به طور کلی از دنیای فوتبال خداحافظی کند. راه دیگر این است که او سویا را ترک کند و پیشنهاد های دیگر خود را بررسی کند. ممکن است که عربستانی ها دوباره به راموس پیشنهاد بدهند. شاید هم باشگاه های آمریکایی بخواهند راموس را به خدمت بگیرند.

باشگاه سویا هنوز پیشنهاد تمدید قرارداد به سرخیو راموس نداده است. سویا شاید منتظر است تا ماندنش در لالیگا قطعی شود و پس از آن درباره نگه داشتن راموس تصمیم گیری کند. راموس در تابستان قبلی زمان زیادی را صرف کرد تا تصمیم نهایی اش را بگیرد اما برای تابستان پیش رو می خواهد هر چه زود تر تکلیفش را روشن کند و از ابتدای تابستان تصمیمش را گرفته باشد.

1471