جوانان رئال مادرید و فرستادن پیام تبریک برای ژابی آلونسو

جوانان رئال مادرید و فرستادن پیام تبریک برای ژابی آلونسو

پایگاه خبری فوتبالی - ژابی آلونسو در این فصل از رقابت ها عملکرد فوق العاده ای در بایرلورکوزن داشته است به طوری که تیم او در آستانه قهرمانی در رقابت های بوندسلیگا است.

به گزارش فوتبالی ، ژابی آلونسو در سال 2017 و پس از این که بازنشسته شد، به دنبال مربیگری رفت. او پس از این که مدرک مربیگری خود را از یوفا دریافت کرد به رئال مادرید برگشت و سرمربی تیم زیر 14 ساله های رئال مادرید شد. او به مدت دو سال در این عرصه فعالیت کرد و پس از آن راهی رئال سوسیداد شد و مربیگری را در تیم دوم این باشگاه ادامه داد. در حقیقت آلونسو در سال 2019 تیم نوجوانان رئال مادرید را ترک کرد.

شاگردانی که آلونسو در آن تیم رئال مادرید داشت، بازیکنانی مثل یوسی، یاکوبو رامون، الیاس زیدان و هوگو ده لیائوس بودند. این بازیکنان اکنون در تیم جوانان رئال مادرید زیر نظر آلوارو آربلوا بازی می کنند.

به نقل از خورخه پیکُن، شاگردانی که ژابی آلونسو در رئال مادرید داشته است، اکنون در شبکه های اجتماعی برای او پیام های تبریک آمیز می فرستند و ژابی آلونسو هم به آن ها جواب می دهد. در حقیقت آلونسو همچنان ارتباط خوبی با شاگردان سابقش در رئال مادرید دارد.

1471