ستاره بارسلونا بهترین استعداد دنیای فوتبال از نظر هافبک سابق یوونتوس

ستاره بارسلونا بهترین استعداد دنیای فوتبال از نظر هافبک سابق یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - کلودیو مارکیزیو هافبک سابق بیانکونری ها معتقد است که در حال حاضر در دنیای فوتبال، لامین یامال بهترین استعداد جوان است.

به گزارش فوتبالی ، لامین یامال در حال حاضر 16 سال سن دارد. ژاوی هرناندز در این فصل از رقابت ها به شکل قابل توجهی به این بازیکن اعتماد کرده است و این بازیکن هم جواب اعتماد ژاوی هرناندز را داده است. یامال نشان داده است که بازیکن بسیار توانمند و آینده داری است. او در خط حمله بارسا عملکرد خوبی از خودش نشان داده است.

کلودیو مارکیزیو هافبک سابق یوونتوس در گفت و گو با سایت گل، لامین یامال را بهترین استعداد جوان حال حاضر دنیای فوتبال دانست. مارکیزیو پس از لامین یامال، اندریک را قرار داد. اندریک قرار است در انتهای فصل جاری به ترکیب رئال مادرید اضافه شود. او در فیفادی اخیر مقابل تیم ملی انگلیس در ورزشگاه ومبلی و مقابل تیم ملی اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو گلزنی کرد. اندریک در حال حاضر هفده سال سن دارد. کلودیو مارکیزیو، کنان ییلدیز را هم در رده سوم قرار داد. ییلدیز هافبک تیم یوونتوس است. این بازیکن ترکیه ای در حال حاضر هجده سال سن دارد. بیانکونری ها امید زیادی به آینده این بازیکن دارند.

1471