خانه تکانی بارسلونا در پایان فصل با جدایی چند بازیکن کم فروغ

خانه تکانی بارسلونا در پایان فصل با جدایی چند بازیکن کم فروغ

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می رسد جدایی سه بازیکن از بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی قطعی شده است.

به گزارش فوتبالی، طبق اخبار روز گذشته نشریه موندو دپورتیوو جدایی چند بازیکن از جمع تیم بارسلونا از جمله اوریل رومئو، مارکوس آلونسو و احتمالا سرخیو روبرتو در پایان فصل قطعی شده است. مارکوس آلونسو به دنبال پایان قرارداد خوپ در پایان فصل جاری لالیگا، بارسلونا را به‌صورت آزاد ترک می‌کند. با وجود احترام فراوان میان مارکوس آلونسو و مدیران باشگاه بارسلونا، این بازیکن اسپانیایی تصمیم خود را برای جدایی گرفته و در فصل نقل و انتقالات تابستانی از این تیم جدا می‌شود

در مورد اوریل رومئو گفته شد ژاوی در تابستان گذشته کیمیش و زوبیمندی را از مسئولان باشگاه درخواست کرده اما رومئو از خیرونا برای او خریده شد. این بازیکن که در کمال تعجب به عنوان بازیکن سال کاتالان انتخاب شد نتوانست دوران خوبی را در بارسلونا سپری کند و به نظر روزهای پایانی حضور خود را در باشگاه کاتالانی سپری می کند.

نشریه اسپورت هم چندی پیش در این باره نوشت ۵ بازیکن در فهرست بازیکنان مازاد باشگاه قرار گرفته‌اند که دو نفر آنها به دلیل پایان قراردادشان خواه یا ناخواه جدا خواهند شد چرا که باشگاه برنامه‌ای برای تمدید قرارداد آنها ندارد و یکی از آنها قطعا کاپیتان سرخیو روبرتو است.

۱۰۰۹