رضاییان و بازی مرگ و زندگی با طرفدارانی که دوستشان دارد!

رضاییان و بازی مرگ و زندگی با طرفدارانی که دوستشان دارد!

پایگاه خبری فوتبالی - رامین رضاییان بازی سپاهان با تراکتور را دیدار مرگ و زندگی نامید.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان به عنوان مسابقه‌ای معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر، روز چهارشنبه پانزدهم فروردین ماه در تبریز برگزار خواهد شد که این مسابقه باتوجه به حساسیت‌های جدولی و حضور دو تیم در رده های سوم و چهارم جدول از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

به نوعی می‌توان مدعی شد که برنده این بازی می‌تواند به ادامه فصل و کسب عنوان قهرمانی و رقابت با سرخابی‌ها امیدوار باشد و شاید تیم بازنده با کمرنگ شدن امیدش باید قید قهرمانی را زده و بیشتر به فکر کسب سهمیه آسیایی باشد؛ موضوعی که اهمیت آن توسط رامین رضاییان هم بیان شد.

مدافع راست ملی‌پوش سپاهانی‌ها در گفت‌وگوی تلویزیونی خود مدعی شد که بازی مقابل تراکتور برای آن‌ها حکم مرگ و زندگی را دارد تا بتوانند با قهرمانی امیدوار باشند و به همین دلیل تمام تلاش خود را برای کسب سه امتیاز در تبریز انجام خواهند داد و بهترین خود را به نمایش خواهند گذاشت.

نکته جالب صحبت‌های رضاییان، ابراز علاقه دوباره این بازیکن به مردم تبریز و هواداران تراکتوری بود و رامین حتی از این فرصت هم استفاده لازم را کرده و برای تی‌تی‌ها در آستانه بازی با تراکتور پیام مثبتی فرستاد. لازم به ذکر است رامین رضاییان باوجود عدم بازی در تبریز در سال های اخیر روابط صمیمانه‌ای با تراکتوری‌ها داشته و از بازیکنان مورد علاقه هواداران این تیم است.

1997