عسل حیدری خانم‌ گل تیم‌ ملی هاکی زنان: نگین زندی را به خاطر شادی گل شبیهمان میشناسم

عسل حیدری خانم‌ گل تیم‌ ملی هاکی زنان: نگین زندی را به خاطر شادی گل شبیهمان میشناسم

پایگاه خبری فوتبالی- عسل حیدری بازیکن تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران پس از قهرمانی در مسابقات آسیا-اقیانوسیه گفت و‌ گوی مختصری با سایت فوتبالی داشت.

به گزارش فوتبالی، پس از حضور تیم ملی هاکی روی یخ در مسابقات آسیا-اقیانوسیه و قهرمانی این تیم، عسل حیدری خانم گل این مسابقات گفت و گوی کوتاهی با سایت فوتبالی انجام داد.

نقره مان را به طلا تبدیل کردیم

سال گذشته برای اولین بار در این مسابقات شرکت کردیم و مدال نقره بدست آوردیم. اما امسال در دومین تجربه مان توانستیم مدال نقره را به طلا تبدیل کنیم.

سخت ترین رقیبمان فیلیپین بود

در این مسابقات ۵ تیم حضور داشت که سخت ترین رقیبمان فیلیپین بود که در فینال رو به روی هم قرار گرفتیم و توانستیم با  نتیجه ۴-۰ این تیم را شکست دهیم و قهرمان شویم.

از عملکردم در مسابقات راضی هستم

در این تورنمنت ۸ گل به ثمر رساندم و خانم گل شدم. علاوه بر آن ۳ پاس گل هم دادم و با یازده امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن مسابقات هم شدم و از عملکرد خود در این مسابقات راضی هستم.

در این ۴ سال عملکرد درخشانی داشتیم

۴ سال است که تیم ملی هاکی روی یخ زنان تشکیل شده است و در این مدت مقام های خوبی کسب کردیم. مقام دوم مسابقات کشور های اسلامی در روسیه، مقام نایب قهرمانی مسابقات آسیا و اقیانوسیه در تایلند، مقام سوم کاپ توسعه لهستان و مقام قهرمانی مسابقات آسیا و اقیانوسیه  قزاقستان از جمله مقام های تیم ملی در این چهار سال بوده است.

نگین زندی را به خاطر شباهت شادی گل می شناسم

متاسفانه فرصت دیدن ورزش های دیگر را نداشته ام اما در بین فوتبالیست ها نگین زندی را به خاطر شادی یکی از گل هایمان که شبیه بود و فیلمش پخش شد می شناسم.

از مربی و اسپانسرمان تشکر میکنم

جا دارد در پایان از مربی خوبمان آقای فرزاد خوشیدری که زحمت زیادی برای ما کشیدند تشکر کنم. همچنین از اسپانسرمان My Lady در این یک سال همراه تیم ما بودند قدردانی میکنم.

۶۰۰۱