درباره طلایی‌ترین ژوکر لیگ 23؛ وقتی دقایق، بی‌اهمیت است

درباره طلایی‌ترین ژوکر لیگ 23؛ وقتی دقایق، بی‌اهمیت است

پایگاه خبری فوتبالی- 3 گل و یک پاس گل در 274 دقیقه؛ این آماری است که کاوه رضایی در این فصل ثبت کرده و با آن، توانسته خودش را به عنوان طلایی‌ترین تعویضی لیگ 23 معرفی کند. 

به گزارش فوتبالی، مهاجمی که به واسطه حضور شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر (در نیم‌فصل اول)، کمتر فرصت بازی پیدا می‌کند ولی به

عنوان یک حرفه‌ای تمام‌عیار، کارش را انجام داده و از تک تک دقایقی که به او، فرصت داده می‌شود نهایت استفاده را می‌برد. با تکیه بر همین عملکرد بود که مرد پرتغالی مجبور شد نام رضایی را از لیست خروج اعلامی‌اش، خارج کند.

* فولاد: 4 دقیقه

بازی با برتری 2 یک سپاهان در جریان بود که مورایس تصمیم گرفت کاوه رضایی را دقیقه 63  به زمین بفرستد. او به جای رضا اسدی وارد زمین شد و تنها 4 دقیقه بعد توانست گل اول خودش در این فصل را بزند که گل سوم سپاهان بود.

* هوادار: 10 دقیقه

سپاهان با 3 گل در خانه هوادار جلو بود. بازی به دقیقه 68 رسیده بود که کاوه رضایی به عنوان جانشین محمدجواد حسین‌نژاد وارد زمین شد.

 تنها 10 دقیقه بعد از این ورود بود که او توانست پاس برایان دابو را به گل چهارم تیمش تبدیل کند.

* گل گهر: 2 دقیقه

مورایس برای فشار آوردن به خط دفاع گل‌گهر و جلو نیامدن آنها، کاوه رضایی را دقیقه 94 به زمین فرستاد درحالیکه سپاهان با یک گل جلو بود. شماره 9 اما 2 دقیقه بعد ریباند شوت نورافکن را تبدیل به گل دوم و تیر خلاص میزبان کرد.

* مورد ویژه

بازی برابر مس رفسنجان در نقش جهان، یکی از معدود حضورهای ثابت رضایی در ترکیب اصلی سپاهان بود. او 67 دقیقه در زمین بود و 3 دقیقه قبل از تعویض شدنش، پاس گل دوم تیمش را به رضا شکاری داد.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی