پاری سن ژرمن فاتح دربی لوکلاسیک شد

پاری سن ژرمن فاتح دربی لوکلاسیک شد

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۲۷ رقابت های لیگ ۱ فرانسه با برتری خارج از خانه برای پاری سن ژرمن برابر المپیک مارسی پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم پاری سن ژرمن تیم صدرنشین جدول رقابت های لیگ ۱ فرانسه در هفته ۲۷ این رقابت ها در ورزشگاه خانگی مارسی یعنی ولودروم به مصاف این تیم رفت و یک برتری مهم را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول علی رغم تلاش بازیکنان دو تیم و موقعیت های گلزنی که از دست رفت توپی از خط دروازه های دو تیم عبور نکرد و در نهایت نیمه اول با حساب ۰-۰ به اتمام رسید. مهم ترین اتفاق نیمه اول اخراج لوکاس برالدو مدافع جوان برزیلی پاری سن ژرمن به دلیل دریافت اخطار دوم بود و باعث شد پاری سن ژرمن نیمه دوم را ۱۰ نفره بازی کند.

در نیمه دوم تیم پاری سن ژرمن مهمام برای زدن گل تلاش کرد و مارسی هم در ضد حملات سعی در گلزنی داشت که در نهایت این تیم ده نفره پاری سن ژرمن بود که توسط ویتینیا هافبک پرتغالی خود به گل اول رسید و در ادامه و در دقایق پایانی این گونسالو راموس پرتغالی مهاجم پاریسی ها بود که در دقیقه ۸۵ گل دوم شاگردان انریکه را هم زد تا او و شاگردانش در استادیوم ولدروم به یک برتری مهم برسند و به نوعی پاری سن ژرمن فاتح دربی لوکلاسیک باشد. به این ترتیب این دیدار با  نتیجه ۲-۰ به سود پاری سن ژرمن به پایان برسد.

با برد پاری سن ژرمن این تیم با ۶۲ امتیاز کماکان تیم صدرنشین جدول لیگ ۱ فرانسه باقی ماند و المپیک مارسی هم با ۳۹ امتیاز تیم رده هفتم جدول لیگ فرانسه لقب گرفت.

۱۰۰۹