پیروزی شاگردان کلوپ در بازی خانگی مقابل برایتون

پیروزی شاگردان کلوپ در بازی خانگی مقابل برایتون

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان بازی‌های هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، لیورپول در آنفیلد میزبان تیم برایتون بود که توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، در سی‌امین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، دو تیم لیورپول و برایتون در استادیوم آنفیلد به مصاف یکدیگر رفتند که لیورپول توانست با گل‌های لوئیز دیاز و محمد صلاح در برابر تک گلی که دنی ولبک برای برایتون به ثمر رساند به پیروزی برسد.

در نیمه نخست، شاگردان دی زربی در دقایق اولیه بازی لیورپول را غافلگیر کردند و در دقیقه ۲ روی شوت سنگین دنی وبلک توانستند مقابل تیم میزبان پیش بیفتند. لیورپول بعد از گل دریافتی کاملا سوار بر بازی بود و توانستند در دقیقه ۲۷ توسط لوئیز دیاز گل تساوی را به ثمر برسانند. در دقایق پایانی نیمه اول داروین نونیز فرصت داشت با یک ضربه سر لیورپول را دو بر یک پیش بیندازد تا یورگن کلوپ با خیال راحت تری بازی را دنبال کند اما ضربه او دفع شد و دو تیم با نتیجه تساوی یک یک به رختکن رفتند.

در ۴۵ دقیقه اول، لیورپول ۱۴ شوت زده بود که ۴ شوت آنها در چارچوب بود و برایتون نیز ۳ شوت زده بود و تنها ۱ شوت آنها در چارچوب بود و همان هم تبدیل به گل شد. درصد مالکیت توپ نیز در نیمه اول ۵۷٪ به ۴۳٪ به نفع لیورپول بود.

در شروع نیمه دوم همانطور که انتظار می‌رفت حملات لیورپول ادامه داشت و در دقیقه ۶۵ محمد صلاح روی پاس الکسیس مک آلیستر بازیکن سابق برایتون توانست گل دوم لیوپول را به ثمر برساند. در دقیقه ۷۲ لوئیز دیاز روی پاس زیبای محمد صلاح گل زد که این گل با بررسی توسط کمک داور ویدئویی آفساید اعلام شد. اما در نهایت لیورپول توانست دو بر یک این بازی حساس را ببرد و با یک بازی بیشتر نسبت به آرسنال به صدر جدول لیگ برتر انگلیس برود.

حالا لیورپول منتظر نتیجه حساس ترین بازی هفته بین منچسترسیتی و آرسنال است؛ این بازی در تعیین قهرمان این فصل مهم خواهد بود.

۱۴۲۸