سرمربی آث‌میلان از حضور در این تیم خوشحال است

سرمربی آث‌میلان از حضور در این تیم خوشحال است

پایگاه خبری فوتبالی- استفانو پیولی سرمربی میلان پس از پیروزی دو بر یک برابر فیورنتینا تاکید کرد که از اینکه سرمربی روسونری است بسیار خوشحال است و می‌خواهد فصل را به بهترین شکل به پایان برساند.

به گزارش فوتبالی، پیروزی میلان در بازی دیشب مقابل فیورنتینا باعث شد تا روسونری ششمین برد متوالی خود را به دست آورد و آنها را با ۶ امتیاز بیشتر نسبت به یوونتوس در رقابت برای کسب مقام دوم قرار دهد.

استفانو پیولی در صحبت های پس از بازی در مورد بازگشت به فلورانس برای رویارویی با تیم قدیمی خود صحبت کرد، اما با وجود شایعاتی مبنی بر اینکه ممکن است پس از پایان فصل میلان را ترک کند، او به آنها توجهی نخواهد کرد.

او در مورد فرم فعلی میلان گفت: "این شرایط خیلی خوب است که فرایند آن دو تا سه ماه طول می‌کشد. تیم در حال رشد است و بهبود می‌یابد. ۱۴ امتیاز فاصله با تیم اول جدول زیاد است، اما فکر نمی‌کنم فاصله زیادی بین دو تیم وجود داشته باشد. اینتر از یک ماه استفاده کرد و برتری خود را حفظ کرد."

در مورد علاقه‌ای که به روسونری دارد: "چطور ممکن است کسی به میلان علاقه نداشته باشد؟ این تیم هواداران فوق العاده‌ای دارد. من خیلی خوشحالم اما معتقدم که هیچکس نباید به آینده فکر کند. باشگاه باید این کار را انجام دهد زیرا آنها هستند که برای فصل برنامه ریزی می‌کنند. ما باید بر زمان حال متمرکز بمانیم چون بازی‌های سخت زیادی را در پیش داریم."

میلان در حال حاضر پس از گذشت ۳۰ بازی در سری‌آ ۶۵ امتیاز کسب کرده و با اینتر که یک بازی کمتر از آنها دارد، ۱۱ امتیاز فاصله دارد.

۱۴۲۸