مدیر ورزشی بایرن مونیخ نام سرمربی بعدی باواریایی‌ها را لو نمی‌دهد!

مدیر ورزشی بایرن مونیخ نام سرمربی بعدی باواریایی‌ها را لو نمی‌دهد!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر ورزشی بایرن مونیخ همچنان حاضر نیست نام گزینه اصلی باشگاه را فاش کند و در مصاحبه با خبرنگاران هیچ اطلاعاتی بروز نمی‌دهد.

به گزارش فوتبالی، مدیران باشگاه بایرن مونیخ پس از نتایج ضعیفی که تیمشان با توماس توخل در این فصل به دست آورد، تصمیم گرفتند تا در تابستان امسال با این سرمربی آلمانی قطع همکاری کنند. در حال حاضر، آینده نیمکت اف سی هالیوود مبهم و نامشخص است. همین بلاتکلیفی باعث شده تا بازیکنانی همچون آلفونسو دیویس و جاشوا کیمیش میلی به تمدید کردن قراردادشان نداشته باشند.

روبن آموریم، روبرتو دی زربی و یولیان ناگلزمن در حال حاضر اصلی‌ترین گزینه‌های بایرن مونیخ برای فصل آینده هستند. گفته می‌شد که زین‎‌الدین زیدان نیز یکی از گزینه‌‌های اصلی بایرن مونیخ است، اما طبق گفته رسانه‌ها بعید است دو طرف بتوانند به توافق نهایی دست پیدا کنند.

حالا مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در واکنش به گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها در خصوص سرمربی بعدی بایرن مونیخ گفت: «من میدانم که این موضوع مورد علاقه کل مردم است و همه می‌خواهند در ایده‌هایی که ما داریم نقش داشته باشند. من به اندازه کافی گفته‌ام که در حال بررسی گزینه‌های خود هستیم. من هرگز در مورد یک نام نظر نداده‌ام.»

او در ادامه اضافه کرد: «تصمیم ژابی اصلاً روی من تأثیری نداشت زیرا مدت‌ها بود که به دنبال مربی دیگری بودیم. ژابی مرد شریفی است. من او را می‌شناختم چون قبلاً در گلادباخ با او مذاکره کرده بودم، زمانی که او هنوز در سن سباستین و تیم‌های پایه رئال سوسیداد بود. به همین دلیل برای من واضح بود که او لورکوزن را ترک نخواهد کرد.»

1428