ترکیب اینتر میامی مقابل نیویورک سیتی؛ جای خالی مسی و تغییر پست بوسکتس

ترکیب اینتر میامی مقابل نیویورک سیتی؛ جای خالی مسی و تغییر پست بوسکتس

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب اینتر میامی برای بازی جذاب مقابل نیویورک سیتی مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی همچنان به علت مصدومیت نمی تواند برای اینتر میامی بازی کند و ترکیب تیم صورتی پوش بدین شرح است : کالندر، ویگانوت، سیلور، بوسکتس، آلبا، برایت، رویز، گومز، گرسل، تیلور و سوارز.

روی نیمکت اینتر میامی نیز این نفرات نشسته اند: دوس سانتوس، آویلس، آلن، نگری، ساندرلند، کاساس، آلفونسو، کامپانیا و بورخلین.

در حقیقت بوسکتس در این بازی در پست دفاع میانی قرار گرفته و یک خط عقب تر آمده تا جای غایبان تیمش در این پست را پر کند. سوارز در این بازی ماموریت گلزنی را به عهده دارد و البته جای دوست همیشگی او یعنی مسی در ترکیب خالی است. 

اینتر میامی در بازی قبلی خود در مقابل تیم قبلی شهر نیویورک با نتیجه چهار بر صفر در هم کوبیده شد. مسی در آن بازی حضور نداشت و اینتر میامی در مقابل نیویورک سیتی در هم کوبیده شد.

اینتر میامی بامداد پنجشنبه بازی بسیار مهمی در مقابل مونتری مکزیک پیش رو دارد که تاتا مارتینو امیدوار است که مسی در آن بازی در کاپ قهرمانان کونکاکاف حضور پیدا کند. تیم مسی در این فصل از شش بازی خود در لیگ آمریکا ده امتیاز گرفته و فعلا در گروهش در کنفرانس شرق در رتبه دوم جدول جای گرفته است.

4125