ویسی: وجودمان را می‌گذاریم تا مردم خوزستان خوشحال شوند

ویسی: وجودمان را می‌گذاریم تا مردم خوزستان خوشحال شوند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال فولاد از مردم خوزستان خواست به او و تیمش کمک کنند تا در ادامه اتفاق ناگواری برای این تیم رقم نخورد.

به گزارش فوتبالی، عبدالله ویسی پس از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در یک دیدار دوستانه که شامگاه شنبه برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت تیم نسبت به گذشته بهتر شده و بازیکنان به خودباوری رسیده‌اند و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در ادامه اتفاقات بهتری برای فولاد و مردم خوزستان رقم بخورد.

او ادامه داد: بازی دوستانه‌ای با نفت داشتیم که دو تیم تعویض‌های زیادی داشتند. ما از نظر تاکتیکی و آمادگی جسمانی دنبال یکسری اهداف بودیم که به آن رسیدیم.  مطمئن باشید من و کادر فنی فولاد و نیز تمام عوامل باشگاه و بازیکنان مان وجودمان را می‌گذاریم تا مردم خوزستان خوشحال شوند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: از این که مردم خوزستان به ما لطف دارند، تشکر می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم ۹ بازی دیگر ما را تحمل کنند و حتی اگر ایراد داریم به ما کمک کنند تا خداناکرده اتفاق ناگوار رقم نخورد.

او گفت: تمرینات خیلی خوبی داریم و بیشتر روی مقوله روحی روانی بازیکنان کار کرده‌ایم و خدا را شکر در بازی با نفت بازیکنانم شاداب تر و سرحال تر بودند. از آن‌ها راضی‌ام.

ویسی بیان کرد: کادرفنی نیز نفراتی خیلی خوبی هستند که می‌توانند به من کمک کنند و اکنون نمی‌توانیم دست به تغییرات بزنیم چون زمان نداریم. آن‌ها شناخت خیلی خوبی از بازیکنان دارند و باید نهایت استفاده را از آن‌ها ببریم.

2636