روزهای دور از اتحاد کلبا؛ فرهاد مجیدی بازی حساس هفته را از نزدیک تماشا کرد

روزهای دور از اتحاد کلبا؛ فرهاد مجیدی بازی حساس هفته را از نزدیک تماشا کرد

پایگاه خبری فوتبالی– روز گذشته فرهاد مجیدی با حضور در ورزشگاه آل نهیان مهم‌ترین بازی هفته ادنوک لیگ امارات را ازنزدیک تماشا کرد.

به گزارش فوتبالی، فرهاد مجیدی که تقریبا یک فصل و نیم به عنوان سرمربی در تیم اتحاد کلبا حضور داشت و فراز و نشیب‌های زیادی را با این تیم تجربه کرد بعد از شکست خانگی دو بر یک در برابر البطائح در هفته پانزدهم و در توافقی دوطرفه از این تیم جدا شد.

بعد از جدایی مجیدی از تیم اماراتی گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر آینده کاری او صورت گرفت و حتی  گفته می‌شد که سرمربی اسبق استقلال یکی از دو گزینه اصلی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم امید ایران است. اما به نظر نمی‌ رسد چنین اتفاقی رقم بخورد و مجیدی حالا حالا‌ها قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد و با استناد به صحبت‌های مدیر برنامه اش حداقل یکی دو سال دیگر می‌خواهد در خارج از کشور باشد.

مجیدی که هم‌اکنون بعد از گذراندن تعطیلات دوباره به امارات بازگشته است روز گذشته در ورزشگاه آل نهیان، ورزشگاه خانگی الوحده امارات حضور پیدا کرد و دیدار حساس دو تیم الوحده و شباب‌الاهلی را از نزدیک تماشا کرد؛ دیداری که با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

9098