ستاره بوشهری در قلب یخبندان می‌درخشد؛ محبی هر روز تاثیرگذارتر از دیروز!

ستاره بوشهری در قلب یخبندان می‌درخشد؛ محبی هر روز تاثیرگذارتر از دیروز!

پایگاه خبری فوتبالی – محمد محبی به خوبی توانسته در روستوف روسیه خودش را پیدا کند و به مرد اول این تیم در خط حمله بدل شده است. 

به گزارش فوتبالی، محمد محبی که فصل گذشته به عنوان بازیکن قرضی از سانتاکلارا راهی استقلال شده بود بعد از کلی حواشی میان مدیران این دو باشگاه و علی‌رغم میل باطنی‌اش از جمع آبی‌پوشان جدا شد تا راهی لیگ روسیه شود و با امضای قراردادی پیراهن روستوف را برتن کند. 

محبی که بعد از سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی به سومین بازیکن ایرانی روستوف در طی سالیان بدل شده است در اوایل فصل و تا همین چند ماه قبل نتوانسته بود خودش را با شرایط این تیم وفق دهد و در گلزنی عملکرد خوبی را ازخودش برجای بگذارد؛ تا جایی که او با آمار عجیب 17 بازی و 2 گل زده در لیگ روسیه به همراه تیم ملی راهی مسابقات جام ملت‌های آسیا شد! 

اما چه در کوران مسابقات جام ملت‌های آسیا و چه بعد از اتمام آن، محبی به خوبی توانست قابلیت‌های خودش را نشان بدهد و با گل زیبایی که در برابر ژاپن به ثمر رساند خون تازه‌ای در رگ‌های او جاری شد!

محبی بعد از اتمام جام ملت‌های آسیا در 3 بازی لیگ برتری برای زردپوشان روستوف به میدان رفته است و موفق به زدن 4 گل شده است که در نوع خودش بسیار قابل توجه است. روستوف هم‌اکنون با کسب 30 امتیاز از 21 مسابقه قبلی خود در رده هشتم جدول رده‌بندی جای دارد و با زنیت صدرنشین 11 امتیاز فاصله دارد.

محبی با 6 گل زده در کنار گالنکوف و اوسیپنکو برترین گلزن روستوف در لیگ روسیه به حساب می‌آید اما فاصله زیادی با صدر جدول گلزنان که با 15 گل زده در اختیار متئو کاسیرا است دارد.

9098