اتحادکلبا بدون فرهاد هم می‌بازد؛ یاران قایدی روی دور شکست!

اتحادکلبا بدون فرهاد هم می‌بازد؛ یاران قایدی روی دور شکست!

پایگاه خبری فوتبالی – اتحاد کلبا که مهدی قایدی را در اختیار دارد در این فصل از رقابت‌های ادنوک لیگ عملکرد خوبی نداشته و نتایج خوبی را کسب نکرده است.

به گزارش فوتبالی، مدیران اتحاد کلبا که بعد از شکست خانگی دو بر یک در برابر البطائح تصمیم گرفتند با فرهاد مجیدی قطع همکاری کنند و غازی الشمری مربی عراقی الاصل را به عنوان جانشین او انتخاب کنند تیم‌شان در دو هفته اخیر نتایجی گرفته است که تغییر می‌شود گفت تغییر کادر فنی چندان دوای درد نبوده است! 

اتحاد کلبا که فصل گذشته و با هدایت فرهاد مجیدی نتایج قابل قبولی را کسب کرد در فصل جاری نتوانسته کیفیت سال گذشته را حفظ کند و کاملا روی یک روند سینوسی گام بر‌می‌دارد و اگر به تابلوی نتایج این تیم دقت کنیم به راحتی متوجه افت و خیزهای این تیم می‌شویم.  

زردپوشان اماراتی که هم‌اکنون در رده دوازدهم ادنوک لیگ امارات قرار دارند و با منطقه خطر 6 امتیازی فاصله دارند بعد از جدایی سرمربی ایرانی خود در 3 مسابقه به میدان رفته‌اند که ماحصل آن دو تساوی و یک شکست بوده است و همین حکایت از آن دارد که اتحاد کلبا بدون مجیدی هم خوش‌شانس نیست و نمی‌تواند دست پر از زمین مسابقه خارج شود.

1359