شکست بد موقع یوونتوس در مقابل لاتزیو

شکست بد موقع یوونتوس در مقابل لاتزیو

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۳۰ رقابت های سری آ ایتالیا با یک شکست خارج از خانه برای یوونتوس برابر لاتزیو پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم یوونتوس تیم سوم جدول رقابت های سری آ ایتالیا در هفته ۳۰ این رقابت ها در ورزشگاه شهر رم یعنی المپیکو رم به مصاف  تیم لاتزیو رفت و یک شکست را در خارج از خانه متحمل شد. در نیمه اول دو تیم موقعیت هایی را برای گلزنی داشتند اما در زدن ضربات آخر ناکام بودند تا در نهایت گلی از خط دروازه دو تیم عبور نکند. در نهایت این بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل برای دو تیم یوونتوس و لاتزیو به اتمام رسید.

در نیمه دوم تیم یوونتوس علی رغم  مهمان بودن برای زدن گل برتری تلاش کرد اما در این امر موفق نبود. از نکات جالبی ترکیب تیم مائورسیو ساری نیمکت نشین بودن چیرو ایموبیله بود. در دقایق پایانی بازی و در حالی که همه منتظر یک تساوی بودند آدام ماروشیچ مدافع چپ اهل مونته نگرو در دقیقه ۹۳ گل برتری لاتزیو را زد و در پایان این بازی و در یک دیدار عجیب شاگردان مائوریسیو ساری با نتیجه ۱-۰ شکست بد موقعی را در به تیم یوونتوس و شاگردان  ماسیمیلیانو آلگری تحمیل کردند.

با شکست یوونتوس این تیم با ۵۹ امتیاز کماکان تیم سوم جدول سری آ ایتالیا باقی ماند و لاتزیو هم با ۴۶ امتیاز تیم رده ۷ جدول لیگ ایتالیا لقب گرفت.

۱۰۰۹