آخرین به روزرسانی سایت ترنسفرمارکت؛ با 10 بازیکن گران قیمت لیگ برتر فوتبال ایران آشنا شوید

آخرین به روزرسانی سایت ترنسفرمارکت؛ با 10 بازیکن گران قیمت لیگ برتر فوتبال ایران آشنا شوید

پایگاه خبری فوتبالی – در آخرین به روز رسانی سایت ترنسفر مارکت، با ارزش‌ترین بازیکنان ایرانی حال حاضر لیگ برتر خلیج فارس مشخص شدند.

به گزارش فوتبالی، بر اساس این به روزرسانی ، محمدحسین کنعانی‌زادگان ، مدافع پرسپولیس با 11.1 درصد افزایش ارزش، در صدر با ارزش‌ترین بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ برتر خلیج فارس با 2 میلیون یورو قرار دارد. او هم چنین بالاتر از صادق محرمی، نهمین بازیکن باارزش ایرانی در کل دنیاست.

رتبه دوم به مهرداد محمدی با ارزش 1.6 میلیون یورو اختصاص دارد. وینگر راست استقلال که پس از پیوستن به استقلال با افزایش 0.1 میلیون یورویی نسبت به زمانی که در باشگاه قبلی خود یعنی السیلیه بود رو به رو شد و در حال حاضر هم در رتبه 388 در میان برترین وینگرهای راست دنیا قرار دارد.

رضا اسدی از سپاهان در رتبه سوم قرار دارد. این مهاجم گرگانی پس از حضور دوباره در لیگ ایران و هم چنین تغییر پست از هافبک دفاعی به مهاجم، روند پیشرفت خودش را به سرعت طی کرد و در طول یک دوره زمانی تقریبا 2 ساله از ارزش 300 هزار یورویی به 1.5 میلیون یورو رسید تا باارزش‌ترین بازیکن حال حاضر سپاهان پرستاره از نظر ترنسفر مارکت لقب بگیرد.

مهدی ترابی با ارزش 1.3 میلیون یورو و علیرضا بیرانوند با 1.2 میلیون یورو هر دو از پرسپولیس به ترتیب در رتبه چهارم و پنجم قرار دارند. نام امید نورافکن و شهریار مغانلو از سپاهان در رتبه ششم و هفتم، سعید صادقی و دانیال اسماعیلی‌فر از پرسپولیس در رتبه هشتم و نهم و میلاد سرلک از ملوان در رتبه دهم این دسته‌بندی دیده می‌شود.

سعید سحرخیزان مهاجم 20 ساله گل گهر که به آخرین اردوی تیم ملی دعوت شده بود، بیشترین درصد افزایش ارزش را در میان بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ برتر داشته و با ارزش 550 هزار یورویی، در رتبه چهلمین بازیکن باارزش لیگ برتر و پنجمین بازیکن باارزش گل گهر قرار دارد.

7899