علی رغم تهدید داعش؛ بازی بایرن مونیخ و دورتموند برگزار خواهد شد

علی رغم تهدید داعش؛ بازی بایرن مونیخ و دورتموند برگزار خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- علی رغم تهدید گروه تروریستی داعش مبنی بر خرابکاری در جریان بازی دورتموند و بایرن مونیخ این بازی برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، علی رغم اینکه رسانه وابسته به گروه تروریستی داعش تصویری تهدیدآمیز منتشر کرد که در آن مردم اطراف ورزشگاه آلیانتس آره‌نا واقع در شهر مونیخ در پایان مسابقه را به نوعی هدف قرار داده است،
سخنگوی پلیس مونیخ در واکنش به این موضوع در گفت‌وگو با پایگاه خبری تی آنلاین آلمان، با اشاره به اینکه از انتشار این تصاویر مطلع بوده‌اند، اشاره کرد که مقامات به شدت وضعیت و این پست‌ها که در شبکه‌های اجتماعی منتشرشده را ارزیابی کرده‌اند.

در حال حاضر هیچ نشانه‌ای از وضعیت خطر حاد در اطراف استادیوم آلیانز آرنا وجود ندارد. با این وجود، حضور پلیس در بازی شنبه شب پررنگ‌تر از همیشه خواهد بود. قرار بود حدود ۱۰۰ نیروی ویژه پلیس به طور منظم در محل حضور داشته باشند، اما اکنون با اضافه شدن تعداد دیگری افسر پلیس، امنیت این بازی تقویت خواهد شد.

دیدار حساس دو تیم بایرن مونیخ و دورتموند موسوم به دربی درکلاسیکر یکی از حساس ترین بازی های هفته جاری فوتبال اروپا خواهد بود. این بازی می تواند تکلیف قهرمانی بوندس لیگا را هم در این فصل مشخص کند.

۱۰۰۹